Mielenterveys Syöminen ahdistaa

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Sain lähiaikoina monta kommenttia omasta painosta ja ulkonäöstä. Olen kuulemma lihonnut ja se kai on totta.

Nyt ruuan mussuttaminen ahdistaa mua. Oon kieltäytyny jo monesta ateriasta ja aina ku ruoka tuodaan naaman eteen, mun tekis mieli vaa heittää ne biojätteen sekaan. Mut on pakko syödä ja se surettaa ;(
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Ei syömisen kuuluis ahdistaa. Ootko puhunu siitä kenellekään? D:
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Ne kommentoijat on kusipäitä ja jos sun on hyvä olla sun kropas etkä oo esim sairaalloisen ylipainoinen tai pahasti alipainoinen niin voit haistatella pitkät kaikille jokka kehtaavat tulla valittamaan. Ruuasta kuuluu saada nauttia ja muiden kommentit ei sais olla syy mikä sen nautinnon vie. Vika ei tosiaan oo sinussa.
 

HUISKELIINI

Kuningatar
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
517
Reaktioarvo
349
Älä anna sen mennä syömishäiriökäyttäytymisen puolelle, sieltä on vaikeaa päästä pois. Puhu jollekin aikuiselle? Tsemppiä. <3 Olet varmasti hyvä juuri noin.
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Höh. Sun paino ei kuulu kenellekään. Tosi röyhkeetä kommentoida sun ulkonäköä tolla tavoin.

Sä oot yhtä kaunis kuin ennenkin. Jos ne ei sitä nää, niin hiiteen. Sä saat syödä ja olla peräti tyytyväinen itseesi ja peräti upea, vaikka huonokäytöksiset ihmisyyden halveeraajat ilmaisisivatkin halvan mielipiteensä. Voimaa jaksamiseen <3
 
Ylös Pohja