🍂🍁 Syysloma kuulumiset 🍂🍁

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
350
Reaktioarvo
519
Loman aikana tuli pestyä ikkunoita, siivottu oma makuuhuone, keittiö, olohuone ja eteinen sekä tietysti käynti I love me messuilla Helsingissä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Itellä alako syysloma eilen
En oo tännää teheny juuri mittää, lähinnä harjotellu siskon kaa soittamista ku ois juhlat huomenna joissa esiintyä ja sit imuroin kans. Pittäis vielä luututa mut en oo jaksanu
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Oon ollut töissä, kävin vanhempien ja isovanhempien luona, vaihdoin autoon talvirenkaat ja reissasin vähän siellä sun täällä. Loput ajasta on sit mennyt lähinnä ompelemiseen ja siivoamiseen. Ainakin oon saanut jotain aikaseks!
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mentiin perheen kanssa laivalla Ahvenanmaalle, jossa myös tavattiin sukulaisia ja huomenna mennään serkun ristiäisiin. Eipä täs muuten ollutkaan muuta, kuin kotona oleskelua tekemättä mitään.
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
350
Reaktioarvo
519
Mentiin perheen kanssa laivalla Ahvenanmaalle, jossa myös tavattiin sukulaisia ja huomenna mennään serkun ristiäisiin. Eipä täs muuten ollutkaan muuta, kuin kotona oleskelua tekemättä mitään.

Mukavaa Ahvenanmaan reissua
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Ite en tehny juuri mitään lomalla, menin vanhempien luokse melkein koko lomaksi ja sielläkin vaan katoin elokuvia ja tapasin tuttuja, ja loput lomasta kaverin luona lenkkeilemässä suurimmaksi osaksi.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Tuun tänne masistelemaan mutta siis mä oon vaan ollu jokapäivä vähintään 10h puhelimella ja tein kyllä tacopeltiä tänään.
 
Ylös Pohja