Taas kuumeessa

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kauankohan tää pöpö jaksaa minua?
Viikko sitten olin myös…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Oispa edes normaali kuume. Päässä humisee ja pienestä stressistä tulee sellainen millisekunnin huimaus (niinku aina mulla kuumeessa) mut ei palele ollenkaan. Huomaan ainakin sen että kuinka paljon oikeesti stressaan ku näitä pieniä maailman heilahduksia tapahtuu tiettyjen ajatusten kohdalla.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
F9EF8B80-2971-4C41-9E31-453324126C64.jpeg
Ja osuva mainos jälleen kerran
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Sama homma ollu itellä viimeset 3 päivää, toissa päivänä varmaan toista mittaria kuumetta, päässä humisi ja tuntu hirvee paine, tosin nyt se on mennyt ohi, mutta edelleen jäätävä flunssa. Onneks on sen verran ruokaa että voin bunkkeroitua kämppään koko loppuviikoks.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei perkele mä nyt luulen että tää ei ollutkaan mikään pöpö, vaan lääkeviekkareita.
Lopetin siis masennuslääkkeet tiistaina (pidemmän aikaa suunnitteilla) kun koin etten enää tarvi niitä. Sitten seuraavana päivänä alkoi kuumeen kaltainen olotila, johon kuulu siis tyypillinen huimaus. Lämpöäkin oli yli 37.
Mut seuraavana aamuna sama olo jatkuu ja mittaan kuumeen, ei kuumetta. Päivällä sitten on taas 37 astetta. Etsin olotilaani Buranaa repustani ja yllätyksekseni löysin yhen levyn masennuslääkkeitä vielä ja mietin että söisinkö sen vielä mut en ollu viel varma. Sit myöhemmin aloin miettimään että mitähän viekkareihin kuuluu, niin googlesta löyty just huimaus.

Ja niin seuraavana aamuna: huimaus jatkuu ja tuntuu kuin jokin sisänelin muljahtelisi. Aloin ärsyyntymään oireisiin ja aloin jo epäilemään kuolemaa.
Kiduin tovin henkisissäkin tuskissa ja sit tänään iltapäivällä (en tiiä onko pöljää mut) testasin että mitä tapahtuu kun otan yhen puolikkaan praamia. Sitten tulee ilta ja simsalabimbsa; oireet ovat poissa. Voikohan olla että kuume nousee sen takia kun lopettaa? Se huimaus oli kans kummallista ja sit kun se loppuu samana iltana ku ottaa lääkkeen… Väärä alue mut aihe vapaa kuitenki…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Päässä humisee ja pienestä stressistä tulee sellainen millisekunnin huimaus (niinku aina mulla kuumeessa) mut ei palele ollenkaan. Huomaan ainakin sen että kuinka paljon oikeesti stressaan ku näitä pieniä maailman heilahduksia tapahtuu tiettyjen ajatusten kohdalla.
Erityisesti tähän jäin pyörimään. Henkisestä ponnistelusta huimausta. Eikä tarvinu olla ees negatiivinen tunne. Ilahtumsestakin tuli juuri toi huimaus välittömästi… ja tuntu niinku ois ollu rytmihäiriöitä mut mietin et tuntuko vaan.
Ens siis halua pelotella ketään näillä lääkkeillä, sehän on yksilöllistä, että miten ne vaikuttaa.
 
Ylös Pohja