Työ Taas sellainen vaihe elämässä että pelkään saavani potkut

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Siis pelkään oikeesti et tulee kenkää. Vaikka enää 6 päivää jäljellä tästä sijaisuudesta ja sain kyllä työvuoroja syyskuullekin. Mutta tämä iltapäivä oli sellasta säheltämistä että pelkään sen muuttavan pomoni mielen, vaikka hän näki kaiken eikä sanonut mitään potkuihin viittaavaa ja suhtautui muhun ihan normaalisti. Silti pelkään että mitä jos hautookin jotain selän takana.
On niin paljon sekavia asioita, kaiken pitäis olla itsestäänselvää, kysyn kyllä muiltakin mutta aina en edes hoksaa kysyä, joten sen takia virheitä tulee. Kai sen takia pitääkin jokaisen epävarman tunteen kohdalla opetella kysymään. Tuntuu etten pääse tästä pelosta eroon ja tuntuu et oon uupunu muutenki.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Noh en usko että pomos nyt kuus päivää etuajassa sut irtisanois D:
Ei irtisanonut ja sanoi että ”ehkä me nähään vielä” ku nähtiin vikaa kertaa. Teen vaan nykyisin siis viikonloppuvuoroja eikä pomo oo viikonloppuna töissä. Näköjää mun aivot on rakennettu turhalle murehtimiselle tai sit pitäis kokeilla terapiaa.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ei irtisanonut ja sanoi että ”ehkä me nähään vielä” ku nähtiin vikaa kertaa. Teen vaan nykyisin siis viikonloppuvuoroja eikä pomo oo viikonloppuna töissä. Näköjää mun aivot on rakennettu turhalle murehtimiselle tai sit pitäis kokeilla terapiaa.
Okei hyvä. :) Joo kyl mäki välil murehdin turhaan. Ihan ymmärrettävää
 
Ylös Pohja