Ihastuminen Taas tätä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Hahah :D 56 tyypistä (kyllä, 56) vain YKSI on sellanen joka EI oo julkkis. Vain YKSI ainut tyyppi. Ja sekin on sellanen jota en oo nähny pitkään aikaan joten periaatteessa ihan sama asia ku julkkikset. Tai no sen kaa oon sentään jutellu joskus mut kuten sanottu, siit on aikaa.

Noh. Tämäkin on vain kirous joka mun pitää kestää. Ja yrittää tykätä ittestäni kaikesta huolimatta. After all, oon kuitenkin käytännössä aina ollu tämmönen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Hmm oikeestaan ehkä niitä tyyppejä onkin vain ehkä 48. Vain :D ei sen enempää 😃😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Okei. Mun tän hetkinen tilanne on se että sekoon kohta taeilin ja hansen ja Johnnyn takii. Ja jianin. Eli siis block b, victon, nct, imfact = aivan järkyttävääää.

Noi nyt on siis vaan ne kaikista järkyimmät varmaan täl hetkel mut sit taas toisaalta myöskin moon taeil (taeil x2 😭😭) ja yms.

Um................................. UM. miks suga ja hanse on ihan samannäkösiä? Tai siis niis on sama viba. Ja miks l. Taeilista tulee ihan sikana mieleen g-dragon. Hyvinvointi on nyt niin pahasti vaakalaudalla että :D

En halua edes ajatella

Mutta oon tehny hanselle ja l. Taeilille just soittolistat ja se on sairasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Se uni mitä näin hyukast.... Aaaa.

Also.

Pentagon.

Basically viime aikoina on ollu niin vitusti pentagonia, victonia ja block beetä. Tai siis ainakin niihin liittyviä soittolistoja oon tehny: eka hanselle (edelleen muistuttaa niin paljon sugaa en kestä), sit l. Taeilille, sit kaikelle pentagoniin ja huihin ja jinhoon ja yutoon ja kinoon liittyvälle. Juu ja sit tietty toi hyuka-uni oli..... Se oli vaa niin raastava etten oo ikinä nähnyt yhtä raastavaa unta hyukasta ainakaan. Ää. Olin niin lähellä sitä. Siin oli ihan tosi outo tunnelma. Sellanen jotenki tosi soft i don't even know. Sellane raastava. Ihan tolkuttoman sellane intense uni tavallaan. Like i can't even.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Se uni mitä näin hyukast.... Aaaa.

Also.

Pentagon.

Basically viime aikoina on ollu niin vitusti pentagonia, victonia ja block beetä. Tai siis ainakin niihin liittyviä soittolistoja oon tehny: eka hanselle (edelleen muistuttaa niin paljon sugaa en kestä), sit l. Taeilille, sit kaikelle pentagoniin ja huihin ja jinhoon ja yutoon ja kinoon liittyvälle. Juu ja sit tietty toi hyuka-uni oli..... Se oli vaa niin raastava etten oo ikinä nähnyt yhtä raastavaa unta hyukasta ainakaan. Ää. Olin niin lähellä sitä. Siin oli ihan tosi outo tunnelma. Sellanen jotenki tosi soft i don't even know. Sellane raastava. Ihan tolkuttoman sellane intense uni tavallaan. Like i can't even.
Siis en tiiä ees mitä siin unes tapahtu mut muistaakseni vaa jotenkin suukotin sen ihoo, siis tyylii ehk jotain niskaa tai olkapäät tai jotai??? Just :D oikeesti huutonaurua :----D

Also kyyneleet valuu silmist atm :----D tai melkeinpä.

EI EN KESTÄ ENÄÄ what i saidia en kestä :DD stUPID song

Mut mut mut mitä hemmettiä. Oh i freaking hate this.

Siis............ Lmao i don't care

Se fakta et ihastuin hyukaan oikeesti ihan vaan youtuben algoritmin takia????? 😭😭😭😭😭😭😭😭 Samoin skz tapahtu ilmeisesti algoritmin takia. Victon ja imfact ja Pentagon tapahtu gotoen takia ja no gotoen videoita päädyin varmaan algoritmin takia kattoo.

Mä-

En voi.

Oikeasti Tanskan euroviisubiisi merkitsee mulle jo tässä vaiheessa vittu ihan kaikkea. Oon kuunnellut niin paljon sitä viime aikoina et se liittyy periaatteessa jo ihastuksiinkin. Tai siis tietenkin se liittyy ihastuksiin, miten se vois olla liittymättä näissä tilanteissa. Huutista. Eih. Ahhhhahahhaaa mua fyysisesti sattuu tää biisi. Sama ku soap en tiiä miks mut tuntuu et ne ihan fyysisesti jotenki vaa koskee. Tai no eiks aika monikin biisi varmaa. Ainakin joskus tuntuu siltä.

Toi nyt ei liittynyt mihinkään mutta se soi äsken ni tuli vaa overwhelming olo koko biisistä.

Ei jumalauta pliis älä ajattele wendyä. Ööööö seis.

Mut nii. No okei kai mä sit wendyst tykkään. Hahahaha no vittu. Hmmmmm Wendy, Minnie, yoohyeon, tzuyu ja yeji 🧐

Mutta vittu että nauratti ku olin eka silleen juuuuuuuuuhhhhhhh oon aivan totaalisen rakastunut hanseen :--D mut sit. Tai siis koska se iski vasten kasvoja niin yllättäen. Olin yhtäkkiä sillee mitä helvettiä tämä on. Mut SITTEN. olin silleen UM.. LEE TAEIL???? ja olin yhtäkkiä aivan järkyttävän kusessa siihen, ja edelleen ajattelen sitä koko ajannnn ja tietysti myös hansee edelleen. MUTTA SITTEN. lee taeilin jälkeen tuli vielä.............. Pahimpana hui. Toki muutkin mut hui :D ja siin vaiheessa olin jo silleen ei nyt vittu. Ja jotenki mul on taipumus rakastua pahasti JUST TOLLASIIN. niinku don't even touch me oikeesti. Okei mutta sit viel kirsikkana kakun päällä toi uni hyukasta joka nyt on ollu jo vittu varmaan jostain helmikuun alusta tai en edes muista :D mut on se ollu kauemmin kuin nuo yhet ääliöt. Niiku..... En sano et noi ois välttämättä ainoot niiden bändeistä mut vittu pahimmat: HUI, HANSE, LEE TAEIL. Siis enkö mä oikeasti oo aiemmin tykännyt niistä. En ainakaan kunnolla. Muistan kyllä et pentagonia kuolasin HYVIN lievästi aiemmin mut siinäpä se. Ja tarkoitankin että hyvin lievästi.

Ja sit on tietysti nää gd:t ja johnnyt ja lähes koko stray kidsin jäsenistö (onko jäsenistö sana). Kukaan niistäkään ei oo kyllä ollu kovin kauaa silleen kunnolla mutta oon mä niistä hieman tykännyt ainakin gd oli lievänä jo kauan sitten ja Johnny AINAKIN. Siis aivan törkeen pahoi on ollu just viime aikoina myös hyuka (okei se tuli jo selväks voinko lopettaa siitä ihmisestä jauhamisen) ja no suga ja hobi tietysti mut se nyt ei oo sinänsä kovin uus juttu mut onhan ne edelleen pahoi molemmat... Todella. Mmmmm ten ja taemin 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 ehkä 🙄🧐 huutista. En edes tiedä. Huvittavaa on se että noi ihmiset tulee mun uniin :D i literally have no chill.

No niin. Aika päivittää ihastuslistat.

Basically stannaan jo melkein kaikkia ryhmiä ahaha. Oikeesti i'm really really uncomfortable with this.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Mmmmm ten ja taemin
HAHAHA ton ei ollu tarkotus kuulostaa noin seksuaaliselta apua :D tarkotin sen ihan eri tavalla mut huutista XDDDD hahah oon nii väsynyt.

T. Grayseksuaali joka ei edes ajattele adult fun time asioita mitenkään usein ainakaan yleensä D:::::

Srsly en oo varmaan eläessäni edes tuntenu mitään seksuaalista noita kahta kohtaan hahahs. Tai no en nyt ainakaan muista. Tai tuskin ainakaan enempää kuin lievästi mutta romanttista scheißea sitäkin enemmän.

APUA TOPPDOGGIN RAINY DAY. VITTU :D totaalisen nostalginen ja PAHA biisi. Auts! D:

Melkein kiljun ku muistan ne hemmetin ajat silloin.

Jepjep

Basically i can't.

Oikeesti mikä oli se vuosi ku aloin olee enemmän into kpoppiin. Oon ollu ihan törkeen kauan periaatteessa koska since jotain ehk 2009 ainakin oon kuunnellut yksittäisiä biisejä (shoutout wedding dressille ja because of youlle koska ne oli varmaan niitä ensimmäisiä?) Mut ehkä se oli 2019 ku aloin kuuntelee paljo enemmän tai emt. Ku ne on ollu niin yksittäisiä biisejä välillä ja sit taas esim atm kuuntelen MELKEIN pelkkää kpoppia. Jpop on jääny vähemmälle viime aikoina mut silläkin on erityinen paikka mun sydämessä (sekin silloin 2009 paikkeilla varmaan alkoi). Mut siis molemmat jees jpop ja kpop.

Ei vitsi ku helpottaa vuodattaa näin perkeleesti taas

Mut joo i'm uncomfortable SO muchhhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Mut eniten oon uncomfortable noiden spotify-mainosten takia

Se oli niin pitkään se ku ei tullu juuri koskaan mainoksia ja nyt taas koko ajan 😵 en pysty keskittymään mihinkään niiden takia. Musiikkia kuunnellessa pystyn paremmin keskittyy mut en mainosten kans kyl
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Kuulostaa tyhmältä mutta niin ihanaa juoda pitkästä aikaa. Juonu pari lasii jotai liköörii ja oon abouy kännissä ku ankka. Melkein. Siihen päälle viel väsymys XD juon viel hiton nopeesti hups idk

Eikä sinänsä mitään mutta kun tuntuu et tää on vaa jotenki

Helpottavaa (t. En ole alkoholisti)

Emmä tiiä mitään mistään

Hahah

Tuntuu vaan että nyt kun viime päivinä on ollu näitä keissejä niin basically do hanse, lee taeil ja hui on kaikki jättäny muhun liiankin syvän arven 🤔🤔🤔🤔🤔🤔 välil on vaikee ees muistaa muita hahahs tai siis wHAT nope ofcourse i love hobi. OF COURSE.

Hmm. Oikeest hui vaan on niin liikaa

Siis ensimmäistä kertaa varmaan tunnen ton yhen biisin sanat sieluni syövereissä asti. Ja toisenkin biisin ehk.

Nyt pienessä humalassa myös täytyy kyllä sanoa että tietyt biisit tai ehkä jopa kaikki tuntuu aika hmm jotenkin eriltö. Toisaalta samalla kyllä itkettää ku aattelee huita. Tai sitten tää biisi vaan itkettää. Dn tiedä enää :D tuntuu vaa oudolta mutta kai se on tää alkoholi suurimmaks osaks ja väsymys ja toisaalta ehkä myös rakkaus.
Rakkaus on kyllä semmosta. Todella todella outoa. Actually en haluu ees miettiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Huoh jinho on niin samannäkönen kasvoista ku suga?? Aha.

Mut.......... En mä pysty tähän.

Täs kaikessa on jotain niin........ Hiton vaikeeta? Näköjään.

Miks huilla on tollanen ääni. Miks.

MIKS.

Envoi en voi enöä
 
Ylös Pohja