Musiikki Tää biisi sai mut itkee hallitsemattomasti taas

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
En oo hetkeen kuullu tota ja nyt kun kuuntelin sen niin joo en voinu yhtään mitään itkin vaa vitusti. En super kauaa mut hetken aikaa silleen et olin hajoomispisteessä. Nyt olo on vaan jotenkin outo ja ehkä turta. Biisi on siis tää:
Ennen sitä kuuntelin tän: Joka kyllä sai mut haikeeksi (tosin olin haikee jo ennen sitä ja siks kuuntelinki sen koska riudun rakkaudesta 100% edelleen) mut en oikeestaan itkeny. Lmao vasta ukkosmaine sai itkemään :D

En tiedä johtuuko kaikki nyt siitä että näin unta huista ja yutosta mut alkaa oikeesti vituttaa. Tätä on kestänyt jo aika kauan. Alunperin taisin molempiin ihastua maaliskuussa. Ja nyt taas sellanen vaihe että ajattelen molempia koko ajan ja näköjään nään untakin molemmista. Se oli viel sellanen raastava. En muista kunnolla ku vaa sen et olin jossai ehk kaupassa ja sit näin yuton ja se oli jonku kaa siel? Ja sit katoin vaa sitä ja se oli ihan kauheen intensiivinen tunne ja sit menin vaa jonneki liikkeesee sisäl (se tais olla joku kauppakeskus?) Ja juttelin jonkun ilmeisesti tutun kanssa siinä ja yritin kerätä itteeni ja muistan et mul oli ihan sellane olo et mä en pysty liikkuu täst mihinkään. Siis jotain niin törkeen raastavaa mä en oikeesti ymmärrä enää. En muista kunnol miten hui liitty siihen mut sekin oli siin ja sekin oli törkeen raastavaa. + Aiemmin satuin näkee unta woozista ilmeisesti niin meni jo siin kohtaa hermot. Se oli kyl ehk viel randomimpi uni :D mut anyway en tiedä mitä ajatella noista koska samalla tunsin ehkä jonkinlaista iloa siinä kun näin ne mutta en mä tiedä se oli vaa nii kamalaa. En oikeesti ymmärrä tätä enää. Mun on niin vaikee käsittää sitä et mitä pahaa oon tehny ansaitakseni tän. Basically alkaa jo tuntua et mun elämä on pelkkä tragedia vaikka onhan tässä sellasta sairasta vitsikkyyttä silti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
+ toi you're beautiful on varsinkin nykyään sellanen biisi että siit on jotenki tullu semmonen coping biisu et kuuntelen sitä ja vellon kaiken traagisuudessa. Aiemmin se liitty jopa hanseenkin. Tai se tuli mieleen siitä. Mut tietenkin oon kuunnellut tota jo varmaa 12v ja samat ongelmat tais olla sillonkin. Sillon ne vaan ei tuntunut yhtä totaalisen hirveiltä välttämättä.

Pistää toki miettimään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Ok nyt on itketty niin paljon etten pysty enää. Vittu mä vihaan tätä koko elämää.
 
Ylös Pohja