qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Rääh
No juu mutta en usko tänne tulevan syksylläkään mitään eloahei nyt on kuitenkin kesä ei lannistuta
tulee kun tehdään asialle jotainNo juu mutta en usko tänne tulevan syksylläkään mitään eloa
Esim mitätulee kun tehdään asialle jotain
mainostamalla varasijaa ja keskustelemalla täällä niin tyypit löytää tän sivunEsim mitä
Hmm enpä usko että auttaa sekäänmainostamalla varasijaa ja keskustelemalla täällä niin tyypit löytää tän sivun
yritettäisiin edesHmm enpä usko että auttaa sekään
Voihan sitä yrittääyritettäisiin edes
Kinda same, vois hankkii jonku harrastuksen tai jotain D:En tiedä, mitä teen ilman varasijaa. D:
No älä vitussa :D ihanaa että edes joku on samaa mieltä tässä asiassa kuin mä. Oikeasti en yhtään ihmettele että ihmiset ei uskalla puhua mitään enää. Mäkin sillo ku tein ton kesun ni olin ihan kahen vaiheilla ja meinasin jättää kokonaan tekemättä mut olin tyhmä ja painoin sitä lähetä-nappia. No. Nyt tiedän että toista kertaa tuskin kannattaa puhua politiikasta mitään.No viimeistään nyt kun käynyt ilmi, ettei edes näin pienellä sivustolla voi normaalisti keskustella.
Niinpä, pienellä foorumilla vaikuttaa heti ilmapiiriin tuollainen. Sanon suoraan, että moderoinnin taustalla vaikutti mielestäni selvästi poliittiset näkemykset. Ja vihapuhe-kohta säännöissä mahdollistaa sen, että mikä tahansa myönteinen tai jopa neutraali puhe persuista voidaan tulkita rasistiseksi. Siis vittu, en keksi parempaa tapaa tappaa aito keskustelu :DNo älä vitussa :D ihanaa että edes joku on samaa mieltä tässä asiassa kuin mä. Oikeasti en yhtään ihmettele että ihmiset ei uskalla puhua mitään enää. Mäkin sillo ku tein ton kesun ni olin ihan kahen vaiheilla ja meinasin jättää kokonaan tekemättä mut olin tyhmä ja painoin sitä lähetä-nappia. No. Nyt tiedän että toista kertaa tuskin kannattaa puhua politiikasta mitään.
Älä nyt. Aktiivisin keskustelu vähään aikaan 😂No älä vitussa :D ihanaa että edes joku on samaa mieltä tässä asiassa kuin mä. Oikeasti en yhtään ihmettele että ihmiset ei uskalla puhua mitään enää. Mäkin sillo ku tein ton kesun ni olin ihan kahen vaiheilla ja meinasin jättää kokonaan tekemättä mut olin tyhmä ja painoin sitä lähetä-nappia. No. Nyt tiedän että toista kertaa tuskin kannattaa puhua politiikasta mitään.
Onhan se tietysti ihan plussaa sinänsä.... :D täytyy vaan sanoa että ei välttämättä ole sen arvoista jos se oikeasti tällä tavalla aiheuttaa mulle ahdistuspaniikkikohtauksia yms. Tai ehkä ei voi ihan paniikkikohtaukseks sanoa mut joka tapauksessa. Joku lievä versio siitä tai jotain.Älä nyt. Aktiivisin keskustelu vähään aikaan 😂
Totta kyllä. Sori, multa meni sun viimeisimmät viestit tuolla ohi ennen kuin kommentoin tähän, enhän toki halua kenellekään mitään ahdistuspaniikkeja, eikä ne tosiaan oo keskusteluaktiivisuuden arvoisia.Onhan se tietysti ihan plussaa sinänsä.... :D täytyy vaan sanoa että ei välttämättä ole sen arvoista jos se oikeasti tällä tavalla aiheuttaa mulle ahdistuspaniikkikohtauksia yms. Tai ehkä ei voi ihan paniikkikohtaukseks sanoa mut joka tapauksessa. Joku lievä versio siitä tai jotain.
omg oon problematic fave <3 voijjj persujen tunteet!!!1Totta kyllä. Sori, multa meni sun viimeisimmät viestit tuolla ohi ennen kuin kommentoin tähän, enhän toki halua kenellekään mitään ahdistuspaniikkeja, eikä ne tosiaan oo keskusteluaktiivisuuden arvoisia.
Suosittelen pistään baon saman tien ignoreen, helpottaa oloa etkä varmasti missaa mitään oleellista.
Nii :( se on tää ku on liian vähän jäseniä ni ei vaa tuu keskustelua. Ku demis oli kuitenkin sen verran enemmän porukkaa et ihan automaatiolla siel tuli niit kesui kuitenkin jatkuvasti, vaikka toki oli sielläkin kuolleempaa kuin esim vuosia sitten. Mut silti. Ja sit varmaan just se laskee ihmisten intoa keskustella entisestään, kun huomaa ettei täällä oo porukkaa eikä keskustelua, niin siitä se hitaasti sit kuihtuu kokonaan. Harmillista sinänsä.Niimpä! Ei oo enää moneen päivään ollut juuri mitään toimintaa. :( Ei oo hirveesti uusia keskusteluja eikä hirveesti myöskään kommentoida vanhoja. Yritän luoda keskusteluja ja kommentoida, mutta ei kaikkia kiinnosta samallaiset keskustelut niin en mäkään jaksa kaikkiin kommentoida, jos en keksi sanottavaa eikä kaikki myöskään sillon kommentoi mun keskusteluihin. Enkä voi ees lukea vanhempiakaan keskusteluja, tai jatkaa niihin kommentoimista, koska uusia kommentteja ei niihin tule. :/ Tosi surullista ku oikeesti luotin tähän Varasijaan, että täällä voitais hyvin jutella, mutta on ollut ihan sika kuollutta meininkiä. :( Mutta en oo ainakaan vielä luovuttamassa ja käyn useamman kerran päivässä kattomassa, onko tullut mitään toimintaa tänne. Mutta aika huolestuttavaa, jos viis viimesintä viestiä on lähetetty vähintään 1-2 tuntii sitten. :/
Niimpä. Demissä kuitenkin löysin aina juteltavaa eikä oikeestaan aina ees tarvinnut ite osallistuu keskusteluihin, kun keskustelua oli hyvin muutenkin. Ja aina löysin yhden keskustelun kautta seuraavan ja pystyi lukemaan aina vanhojakin keskusteluja. Niimpä, just toi... Jos huomaa et vaikka tekis mitä niin mitään ei siltikään foorumilla tapahdu niin kyllähän siihen ennen pitkään kyllästyy. D:Nii :( se on tää ku on liian vähän jäseniä ni ei vaa tuu keskustelua. Ku demis oli kuitenkin sen verran enemmän porukkaa et ihan automaatiolla siel tuli niit kesui kuitenkin jatkuvasti, vaikka toki oli sielläkin kuolleempaa kuin esim vuosia sitten. Mut silti. Ja sit varmaan just se laskee ihmisten intoa keskustella entisestään, kun huomaa ettei täällä oo porukkaa eikä keskustelua, niin siitä se hitaasti sit kuihtuu kokonaan. Harmillista sinänsä.
Tämä. Ei tänne uskalla julkaista mitään vähänkään mielipiteitä jakavaa, ellei halua banneja.No viimeistään nyt kun käynyt ilmi, ettei edes näin pienellä sivustolla voi normaalisti keskustella.
Varasijan täytyy olla paikka, jonne kuka tahansa voi kirjoittaa myös mielipiteitä jakavia juttuja. En voi olla varma mitä tässä yhteydessä tarkoitat mielipiteitä jakavilla jutuilla, mutta mikäli mielipiteitä jakaa se saako toisia kohtaan käyttäytyä ilkeästi tai vähentää tai kyseenalaistaa heidän ihmisarvonsa tai ihmisoikeutensa, sitä ei tällä foorumilla suvaita. Kenenkään oikeus olla esim. sitä mieltä, että muslimeja ei tarvitse Suomeen, ei saa mennä sen edelle, että jokaisella ihmisellä on oikeus turvalliseen ja syrjimättömään kotiin ja ympäristöön netissä ja irl, missä ei kyseenalaisteta sitä saatko asua omassa kodissasi tai muuttaa toiseen maahan. Tämänpä takia tämän alustan säännöissä on pykälä vihapuheesta.Tämä. Ei tänne uskalla julkaista mitään vähänkään mielipiteitä jakavaa, ellei halua banneja.
Onko siis sen sanominen että "maahanmuuttoa ei tarvita" tai "en haluaisi näin paljon maahanmuttoa" tai "pelkään maahanmuuttajia" sellaista mistä voi esim saada bännit vihapuheesta? Just to make sure.Varasijan täytyy olla paikka, jonne kuka tahansa voi kirjoittaa myös mielipiteitä jakavia juttuja. En voi olla varma mitä tässä yhteydessä tarkoitat mielipiteitä jakavilla jutuilla, mutta mikäli mielipiteitä jakaa se saako toisia kohtaan käyttäytyä ilkeästi tai vähentää tai kyseenalaistaa heidän ihmisarvonsa tai ihmisoikeutensa, sitä ei tällä foorumilla suvaita. Kenenkään oikeus olla esim. sitä mieltä, että muslimeja ei tarvitse Suomeen, ei saa mennä sen edelle, että jokaisella ihmisellä on oikeus turvalliseen ja syrjimättömään kotiin ja ympäristöön netissä ja irl, missä ei kyseenalaisteta sitä saatko asua omassa kodissasi tai muuttaa toiseen maahan. Tämänpä takia tämän alustan säännöissä on pykälä vihapuheesta.
Bänniä edeltää aina varoitus.Onko siis sen sanominen että "maahanmuuttoa ei tarvita" tai "en haluaisi näin paljon maahanmuttoa" tai "pelkään maahanmuuttajia" sellaista mistä voi esim saada bännit vihapuheesta? Just to make sure.