qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Olkaa aktiivisempia!!! D: minunko täällä pitää kaikki kesut tehä 😎 tänne pitää spämmiä samalla tavalla kuin demiin.
Let the spam begin!!Olen samaa mieltä D: Pitää alkaa varmaan spämmiä aloituksia tai jotain ja toivoa että edes osa niistä saa jonkun aktivoitumaan D:
Niin loppuu pyää D:Niinpä! Loppuu lukeminen :D:
Todellakin!!niin on D: aleksikesuja pitää alkaa tehtailemaan oikein urakalla että saadaan lovi täytettyä
Tämäpä se on, taitaa olla yhä liian vähän porukkaa täällä pyörimässä.Ei oikein ota tulta alleen nää keskustelut. Aloitan uusia, mut vähän tulee vastauksia.
aleksikesut olivat totta tosiaan legendaarisia jokainen D:Todellakin!!
Olivat! Demin suola :D omg sain muuten 100 viestiä täyteen näköjään vau milloin mun nikin väri vaihtuu tho?aleksikesut olivat totta tosiaan legendaarisia jokainen D:
niitä on pakko joskus lisää tehdä :D päivititkö sivun?Olivat! Demin suola :D omg sain muuten 100 viestiä täyteen näköjään vau milloin mun nikin väri vaihtuu tho?
Jep ::D en kai mutta nyt on vaihtunu näköjään! :dd jee oon turkoosiniitä on pakko joskus lisää tehdä :D päivititkö sivun?
onneksi olkoon! :DJep ::D en kai mutta nyt on vaihtunu näköjään! :dd jee oon turkoosi
Uskalla vaa!no mutkun en uskalla kun joku tulee kuitenkin vääntämän rautalangasta
uskaltais sitä täällä mutta demissä oli liikaa ärsyttäviä tyyppejäUskalla vaa!
Vastakkainasettelun aika on ohi, mutta ne ärsyttävät tyypit eivät ole täällä! Kaikki voittavat!uskaltais sitä täällä mutta demissä oli liikaa ärsyttäviä tyyppejä
juu eihän ne täälläVastakkainasettelun aika on ohi, mutta ne ärsyttävät tyypit eivät ole täällä! Kaikki voittavat!
Paras lössihän on jo täällä..Ei täällä taida olla vielä riittävästi kävijöitä että keskustelua riittäisi. Harmi kun demittäjät on kaikki kaikonneet eri suuntiin
Olen töissä 40 h vuorokaudessa, ei paljoa ehdi tekemään muuta kuin töitä..Edelleenki ihan liian vähän meininkiä.
Spämmikää vaa mitä tahansa turhaa iha niiku demissäkin D: vaikka ymmärrän kyllä että se on vaikeempaa ehkä nyt. Ainakin mul on vieläkin hankalampaa kirjottaa tänne kuin demiin. Etenkin siksi kun täällä on niin kuollutta. Tuntuu et oon ainoo joka täällä spämmäilee koko ajan (vaikka en edes tee niiiin paljoo kesui mut kosk kukaa muukaa ei tee ni se vaikuttaa silt et tekisin iha hirveästi)Yritän olla aktiivisempi kesujen tekijä mutta en keksi mitään aihetta.