Tämä tyttö lähteepi Kuusamoon

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Veljeni on haudattu kuusamolaiselle hautausmaalle.

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
Olen viettänyt parisen viikkoa elämästäni samoilemassa Kuusamon luonnon helmassa, oli kivaa. Etelä-suomalaiselle oli hauskaa, kun lentokentältä ulos tultaessa ensiksi näkee poroja.
Minä en nähnyt viime viikolla poroja lainkaan Kuusamossa. Odotin näkeväni niitä, mut eipä tullut vastaan. :(

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Olen viettänyt parisen viikkoa elämästäni samoilemassa Kuusamon luonnon helmassa, oli kivaa. Etelä-suomalaiselle oli hauskaa, kun lentokentältä ulos tultaessa ensiksi näkee poroja.
Mua taas lähinnä naurattaa ku kerran yhet turistit pysähty keskelle autotietä ja yritti silittää poroja xD
Ymmärrän kyllä ku ei niitä siellä etelässä näy mutta ei niissä mittää sen ihimeellisempää oo, ne vaan pilaa kaikki istutukset ku kävelevät päältä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Itse olin Kuusamossa viime viikolla, noin kahdeksan kilometrin päässä Venäjän rajalta. :D
Meijän mummula on aika lähellä Venäjän rajaa, jos ei ois kasvanut puita eteen nii keittiön ikkunasta näkis kaukana semmosen mäen jonka takana on Venäjän raja (tai sit se mäki on jo Venäjää, en oo ihan varma)

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
Meijän mummula on aika lähellä Venäjän rajaa, jos ei ois kasvanut puita eteen nii keittiön ikkunasta näkis kaukana semmosen mäen jonka takana on Venäjän raja (tai sit se mäki on jo Venäjää, en oo ihan varma)
Eikun siitä vaan matkustamaan kohti Venäjää. Ei varmana ole siellä rajavartiointia. :D

Reaktioarvo
4,757
Mua taas lähinnä naurattaa ku kerran yhet turistit pysähty keskelle autotietä ja yritti silittää poroja xD
Ymmärrän kyllä ku ei niitä siellä etelässä näy mutta ei niissä mittää sen ihimeellisempää oo, ne vaan pilaa kaikki istutukset ku kävelevät päältä
no siis tämä vaikka oon etelästä ja oon kyllä käyny pohjosessa ja nähny poroja ei ne ihmeellisiä ole kun on maalta

Ylös Pohja