Kunnioitettava aika tuokin D: pitää saada elämään tapahtumia mutten toisaalta haluaSama en tee mitään muuta ku murehdin päivät pitkät tunteitani XDDDDD huutonaurua
ja katon niin paljon kummelia ettei se tee hyvää mun mielenterveydelle
Vielä kamalampaa on että aloin taas pitkästä aikaa miettimään m:ää joten voi vittu :D siit on about kolme vuotta kun aloin ihastua siihen joten eikö vois pikkuhiljaa päästä yli
Kolme vuotta
No mistäpä niitä tapahtumia edes saisi kun mihinkään ei saa liikkua. Enkä ite visssiin muutenkaa näkis kavereita ainakaan koska ... Ongelmat? Ja tuskin ne edes haluu nähä muakaan ja muutenki emt kaikil omat kuviot eikä ne varmaan ees kaipaa mua tai jos kaipaa ni sit jostain muusta syystä ei vaan nähä. Että hanki tässä ny sitten tapahtumia juu D': sitä paitsi mua stressas sillonki ku näin kavereita nii en sit tiiä kumpi on pahempaa, nähä vai olla näkemättäKunnioitettava aika tuokin D: pitää saada elämään tapahtumia mutten toisaalta halua
No tuopa juu, koulussahan niitä näkis ja sen jälkeen muutaman kanssa olisin ehkä ollut D: nyt pitää istua sisällä taas kaks viikkoa putkeen tähän viikon perään D: korona on kyl elämää mutkistanu, mutta tavallaan on saanu syyn jäädä kotiin eikä oo tarvinnu stressata. Täällä kuitenki huomaa pakko-oireet kun päivät putkeen tutkii aivojaan, musiikkia oon lähinnä kuunnellu D: syöny aina muutaman kerran päivässä, kun ei oo mitään mihin purkaa niin ei nälkääkä oon.No mistäpä niitä tapahtumia edes saisi kun mihinkään ei saa liikkua. Enkä ite visssiin muutenkaa näkis kavereita ainakaan koska ... Ongelmat? Ja tuskin ne edes haluu nähä muakaan ja muutenki emt kaikil omat kuviot eikä ne varmaan ees kaipaa mua tai jos kaipaa ni sit jostain muusta syystä ei vaan nähä. Että hanki tässä ny sitten tapahtumia juu D': sitä paitsi mua stressas sillonki ku näin kavereita nii en sit tiiä kumpi on pahempaa, nähä vai olla näkemättä
Lähinnä suomalaista, muutama bändi mistä oon jo aikasemmin tykänny niin Kivesveto go go, kytänsoittajat, Vaasankatu SS ja PÄÄ KII on ollu nyt niitä mitä oon kuunnellu eniten. Toki muutakin on tullu ihasteltua, mutta nuo ehottomat lempparit. Voit jos haluut niin suositella omiakin lemppareitasiMitä punkkia? Terveisin punk-asiantuntija.
Vai niin.. vai niin.. Nuo ovat kyllä hyviä yhtyeitä, mutta olen enemmän wanhan liiton brittipunkin ystävä.Lähinnä suomalaista, muutama bändi mistä oon jo aikasemmin tykänny niin Kivesveto go go, kytänsoittajat, Vaasankatu SS ja PÄÄ KII on ollu nyt niitä mitä oon kuunnellu eniten. Toki muutakin on tullu ihasteltua, mutta nuo ehottomat lempparit. Voit jos haluut niin suositella omiakin lemppareitasi
Niin, siitä ei erityisemmin kokemusta ole meikäläisellä. Mitkä on susta parhaita kappaleita?Vai niin.. vai niin.. Nuo ovat kyllä hyviä yhtyeitä, mutta olen enemmän wanhan liiton brittipunkin ystävä.
Yleisesti punkissa vai? The Clashin "Lost in the Supermarket", U2:n (usko tai älä, aloittivat punkbändinä) "The Electric Co." ja "I Will Follow" muun muassa.Niin, siitä ei erityisemmin kokemusta ole meikäläisellä. Mitkä on susta parhaita kappaleita?