Tässä keskustelussa keksitään kirosanoja

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tyhjentäkää luovuutenne tähän. Ei tarvitse olla erityisen hienoja, kunhan se resonoi voimasanojen lailla johonkin luuhun. Jokaisen omia makuasioistahan nää on. Älä stressaa, kiroile menemään, se voi helpottaa stressiäkin.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Kaverini kanssa aina yhteen aikaan hoettiin että ''voi perseensyömäkoinpaska!'' Siinä oikea laatu kirosana.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mun mielestä Tampere kuulostaa ihan kirosanalta. Samoin Kempele. Käytän oikeastaan yleisestikin paikkakuntia kirosanojen korvikkeena esimerkiksi nuorempien lasten kanssa ollessani.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mun mielestä Tampere kuulostaa ihan kirosanalta. Samoin Kempele. Käytän oikeastaan yleisestikin paikkakuntia kirosanojen korvikkeena esimerkiksi nuorempien lasten kanssa ollessani.
Määki oon miettinyt et Kempele kuulostaa kirosanalta :o
Olen jotenkin yllättynyt kun Kempele mainitaan jossain, onko se paikka muka jotenkin ihmisten tietoisuudessa? Siis muiden kuin oululaisten ja sen lähiseuduilla asuvien :DD (tää on sit huumoria)
En oleta ettet olisi oululainen mutta yleinen huomio kun jopa isolla kirkolla on joskus huomiotu Kempele, aina tulee jotenkin spessu fiilis…
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Määki oon miettinyt et Kempele kuulostaa kirosanalta :o
Olen jotenkin yllättynyt kun Kempele mainitaan jossain, onko se paikka muka jotenkin ihmisten tietoisuudessa? Siis muiden kuin oululaisten ja sen lähiseuduilla asuvien :DD
En oleta ettet olisi oululainen mutta yleinen huomio kun jopa isolla kirkolla on joskus huomiotu Kempele, aina tulee jotenkin spessu fiilis…
En ole oululainen... Asun Etelä-Suomessa. On vain vähän tapana etsiä kaiken maailman paikoista hassulta (kirosanalta) kuulostavia paikannimiä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,595
Reaktioarvo
6,502
Itse olen vakuuttunut siitä että PASSStillirasiakynäkotelo on hyvä kirosanan korvike. (Onneksi ei tule käytettyä usein ainakaan julkisesti XD)
Ja myös persikka ja saapas
 
Ylös Pohja