Mielenterveys tässä keskustelussa puran vain tunteitani

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,040
Reaktioarvo
8,494
Se että nämä ihmiset voivat stalkata tätä foorumia ja että en halua että he tulevat häiritsemään minua tai E:tä, koska olemme jättäneet heidät jo menneisyyteen. Suoraansanottuna pelkään/inhoan näitä ihmisiä ja en halua että he laittavat mitään viestiä. Enkä jaksa mitään draamaa mitä silloin kun asiat tapahtuivat oli ja miten se ajoi minut melkein hulluksi, joten tyydyn vain valittamaan menneestä vaikka varmaan pitäisi päästä jo yli, onhan tapahtumista jo parisen vuottakin.
TL;DR: en uskalla ja ahdistaa
Snif snif.. myös snif snif kun ei kerrota mitään enempää..snif..
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
ai niin kerron tähän isäni logiikan
minä: herään 7-8 vessaan enkä saa enää sen jälkeen unta
isä: sehän on ihan normaali aika herätä
minä: no saan unta joskus 2-5 välillä
isä: no miksi valvot ja selaat puhelinta niin myöhään
minä: en mä valvo kun pyörin sängyssä
isä: no eikö sitten kannattais nousta jos ei saa unta
????
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
ai niin kerron tähän isäni logiikan
minä: herään 7-8 vessaan enkä saa enää sen jälkeen unta
isä: sehän on ihan normaali aika herätä
minä: no saan unta joskus 2-5 välillä
isä: no miksi valvot ja selaat puhelinta niin myöhään
minä: en mä valvo kun pyörin sängyssä
isä: no eikö sitten kannattais nousta jos ei saa unta
????
ps oon ihan selvästi saanut siltä tän kärsimyskilpailuasenteen, kun jos sanon jotain että "nukuin viime yönä 5 tuntia, väsyttää" niin eikö hän ole että "mä heräsin kolmelta yöllä ja sen jälkeen vaan pyörin sängyssä" tai jotain vastaavaa joka kerta..
mietin muutenkin miten ikävää että mullekin on varmaan pinttynyt jo lapsuudesta asti sellanen samanlainen negatiivinen asenne kuin hänellä
oli hauskaa kirjoittaa ryhmäterapiassa hänelle kirje ja lukea se muiden edessä ääneen (itse en koskaan uskaltaisi antaa hänelle sellaista koska tiedän että se särkisi hänen sydämensä ja en halua sitä)

on niin outoa rakastaa samalla jotakuta vaikka se on samalla yksi tärkeä syy "ongelmiin" joita on omassa elämässä. en koskaan kuitenkaan haluaisi isää satuttaa syyttämällä häntä ongelmistani vaikka itse tiedän että monet asiat juurtuvat sellaisiin asioihin mitä hän on tehnyt/sanonut minulle. tiedän kuitenkin että ei hän tahallaan ole yleensä ilkeä ja ei osaa esim hallita vihaansa myöskään omista lapsuuden asioistaan johtuen, tai siis tuntuu vaan että kaikki aiemmat sukupolvet vaan siirtää samaa epätervettä toimintamallia eteenpäin. argh kun on kamalaa sanoa näitä asioita vaikka ei tarkoitukseni ole satuttaa ja ahdistaa ajatella edes että koskaan satuttaisin esim isääni enää henkisesti, tiedän että hän kuitenkin rakastaa minua ja yrittää omalla tavallaan ja aaaaaaaa vittu että on vaikea käsitellä omia ongelmia kun ei ole sellaista jota vihata täysin ja jota syyttää
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,040
Reaktioarvo
8,494
Isäsi on muuten oikeassa tuossa, että sängyssä ei kannata maata jos ei tule uni.
 
Ylös Pohja