Mielenterveys tässä keskustelussa puran vain tunteitani

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
tuli kauhea kriisi koska en tiedä pitäisikö tällänen keskustelu laittaa tähän aihealueeseen vai suhteet-osioon ja onko mielenterveys vai syvälliset mutta ihan sama D:
surettaa heti kun kumppani meni nukkumaan D: tuntuu ettei mun elämällä ole juuri mitään pointtia silloin kun hän ei ole läsnä, ja mietin että oonko nyt ihan liian riippuvainen hänestä tjsp... nyt viimeaikoina varsinkin juuri yöaikaan ollut kauhea tyhjyyden tunne, ja en vaan löydä mitään millä. täyttää se. haluaisin vaan muuttaa yhteen jo mutta tiedän että siitä tulee aiheutumaan stressiä ja se on iso muutos ja aaaaaaaaa mutta silti. ja ahdistaa ajatus siitä että joskus todennäköisesti ero tulee vastaan (koska eihän eka suhde nyt voi kestää niin pitkään ja lähes kaikki suhteet päättyy eroon) niin miten ihmeessä pääsen koskaan yli tai selviän
opiskelukaan ei maistu, ja kesälle ei huvittaisi hakea töitä. yksi ilta löysin kunnon motivaatiopuuskan töidenhakemiselle mutta nyt vaan ei jaksa kiinnostaa, vaikka samalla stressaa raha-asiat ja se etten saa mitään alani työkokemusta. kursseista pusken läpi vain tekemällä mahdollisimman vähän, enkä jaksa innostua mistään. tuntuu että niissäkin asioissa mistä oon kiinnostunut oon aivan surkea. en osaa mitään, en pärjää, mulla ei ole samanlaisia kykyjä kuin muilla mun alan opiskelijoilla. olisipa vähemmän viallinen ja huono

emt teki mieli vaan avautua jonnekin ja oon todella väsynyt niin ei päiväkirjaankaan viitsi kirjottaa XDDD ju uu

tl;dr: ahdistaa miten avuton ja huono olen
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
yhyy kun en jaksa tehdä mitään ja väsyttää vaan vaikka nukuin 12 asti j a join kahvia aaaa miksi
ei vaan löydy motivaatiota pakottaa itseään ja haluaisin vaan maata ja n ukkua mutta tunnen siitäkin huonoa omatuntoa koska oon opiskelija ja elän yhteiskunnan tuilla niin pitäisihän mun nyt opiskella koko ajan ja muutenkin aaaaaaaa en jaksa
ja tiedän että tää laiskottelu kostautuu myöhemmin elämässä kun en osaa mitään oon surkeassa kunnossa jne
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
hmm missähän keskustelussa kehtaisin avautua random asioista tai ei edes avautua vaan selittää random asioista
chatissa kokeilin,,, äsken, mutta emt PELOTTAVAA
pitäiskö tehdä vaan keskustelu jossa selitän random asioita
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Mikä on syynä, ettet kerro?
Se että nämä ihmiset voivat stalkata tätä foorumia ja että en halua että he tulevat häiritsemään minua tai E:tä, koska olemme jättäneet heidät jo menneisyyteen. Suoraansanottuna pelkään/inhoan näitä ihmisiä ja en halua että he laittavat mitään viestiä. Enkä jaksa mitään draamaa mitä silloin kun asiat tapahtuivat oli ja miten se ajoi minut melkein hulluksi, joten tyydyn vain valittamaan menneestä vaikka varmaan pitäisi päästä jo yli, onhan tapahtumista jo parisen vuottakin.
TL;DR: en uskalla ja ahdistaa
 
Ylös Pohja