Mielenterveys Tässä vaiheessa mun painajaiset alkaa jo vainoo mua ihan kunnol

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
En tiiä johtuuko tää kaikki nyt siit et oon täl hetkel väsyny vai mistä, mut mua oikeestaa pelottaa ihan helvetisti mun viimeöinen painajainen. Siis mä harvemmin mietin painajaisia ihan hirveesti valveilla ollessa, yleensä pääsen niist kai aika hyvin yli mut viime aikoina tuntuu että oom nähny niitä niin paljon ja varsinkin se viimeöinen oli ihan hirvee. Mum mielestä en kovin usein reagoi tällä tavalla niihin

Mut nyt oon ihan sekasin. Meinasin äsken saada paniikkikohtauksen (tosin ei se ollu pelkästään siitä) ja mua oikeasti ahdistaa ja pelottaa vieläkin se. Siis en oikeasti tiedä oonko ikinä nähny noin kamalaa painajaista. Tai jotenki se oli niin häiritsevä ja pelottava. En osaa enkä ehkä edes halua selittää sitä mut jotenki olin aivan vitu sekasin ku heräsin. Oikeesti tekee mieli oksentaa ku se oli niin vitun pelottava. Siis jotkut tyypit about oli tappamas mua siin tai jotain ja toi oli varmaan sata kertaa pahempi ku se yks uni jossa mun kimppuun myös hyökättiin. Tai no joo jokases nois unis on ollu ihan puhdas kauhu läsnä siin vaiheessa kun oikeasti tuntui että nuo vittu tappaa mut tällä hetkellä. Alkaa oikeasti itkettää koska se oli niin ahdistavaa ja ihan puhdasta kauhua ja paniikkia. Lisäks siin oli viel jotain häpeää tai jotain vastaavaa mukana enkä tiedä miks, liittyköhä se jotenki mun entisii koulukiusaajii? Siis oikeasti en ymmärrä muistan tähän hätään varmaan neljä painajaista viime ajoilta jossa mut on yritetty tappaa. Ensiks oli se kun joku oli tulos himaa ampuu mut, sitte oli se kun joku alko tyylii hakkaa mua kaupas, sit oli se et olin jossai rakennukses ja mun piti päästä ulos ku siel oli joku aseen kaa. Ja nyt sit toi viime yön mis oli monta tyyppii jotka halus ampuu mut? Ja noi kolme viimeisintä on ollu kaikki varmaa nyt sen norjan jutun jälkeen et niiku aika lyhyessä ajassa ihan järjetön määrä painajaisii, mut en sano et ne johtuis pelkästään siitä, toki sillä voi olla osuutta asiaan. Mut niiku oikeest mitä helvettiä. Melkein joka toinen yö nään painajaista tai jotain? Anyway niit on ihan helvetisti. Tuntuu et mul alkaa niiku oikeesti sekoo pää noiden unien kaa. Jos melkein joka yö näkee jotain painajaista ni ei varmaa iha normaalia sekään oo

Tosin mua huvittaa jotenkin se, että vaikka toi viimeöinenki oli iha yhtä helvettiä niin silti osittain se oli semmost romanttista hömppää myös koska siin oli näit sankareit :DDDDD eli: mitä vittua. Joo ihan perus

Mut siis ihan yhtä helvettiä tää silti on koska jos joka aamu herää aivan helvetin ahdistuneena niin juuh vittu on normaalia taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Lisäks mul on vitu random rintakipuja ja pelottaa ihan vitusti. En tiiä onkse ahistusta, onkse lihaskipuja, mitä vittua se on

Siis pitkälti ne on lieviä kipuja mut sillee saattaa hetken aikaa sattua rintaa ja nimenomaan vasemmal puolel. Ton takii tuun entistä ahistuneemmaks ja pelkään koko ajan et mist noi johtuu

Enkä tiiä onko niit ees joka päivä mut juu vitu kiva

En oikeesti kestä tämmöstä hahah
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Voi vittu kuvittelin äsken sen tilanteen et jos menisin lääkäriin ja sanoisin esimerkiks näist rintakivuista, niin ahdisti ihan helvetin paljon jo pelkkä ajatus siitä. Ahistaa koko ajan enemmän ja enemmän minkään ammattilaisen kanssa keskustelu. Must tuntuu et koen aina vaan enemmän ja enemmän ahistusta niistä tilanteista enkä luota ammattilaisiin kun tuntuu että ne jotenkin aina vaan loukkaa tai ahdistaa mua. Eikä mun mielestä mulla oo ees mitään super huonoja kokemuksia mutta kuitenkin silleen et en ikinä tuu ymmärretyks ja jotenkin monesti ammattilaiset on pahentanu oloa

Niin mä en tiedä uskallanko mennä edes lääkäriin kun saan varmaan paniikkikohtauksen kun ahdistaa se tilanne jo niin paljon ihan ajatuksen tasollakin

Vaikka oon kohdannu myös mukavia lääkäreitä ja hoitajia että varmasti niitä on olemassa, mutta on kuitenkin vaan semmosia kokemuksia että en luota siihen ettei ne pahentais mun oloa. Varsinkin tää viime kevään episodi ku itkin monta päivää ja ajauduin oikeasti todella pahoihin oloihin ja suurin piirtein itsetuhosuuteen jopa. Siis se oli aivan järjetöntä miten yhen ammattilaisen sanat pysty saamaan sellast aikaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Joo siis mitä

Nyt en pysty taas nukkumaan

Aloin pelkäämään ihan helvetisti

Ja ei, en näitä rintakipuja tai mitään semmosta niinkään paljon vaan niitä painajaisia ja kaikkee sellasta. Oikeasti en vittu uskalla nukkua. Ja varsinkin en uskalla nukkua ku vanhemmat on menny jo nukkumaan. Koska mua AINA auttaa se tosi paljon jos kuulen et iskä vaik avaa jääkaapin keittiössä koska mua rauhottaa aivan helvetisti se että se tai äiti tai molemmat on hereillä. Sillon aattelen et kaikki on hyvin ja uskallan nukkuu. Mut nyt kun ei kuulu mitään ääntä niin en saa rauhotuttua millään ja pelkään. Pelkään pimeetä, pelkään niitä painajaisii, pelkään vähän kaikkea. Miten ees voi olla tämmöstä??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Siis mihin tän nyt voi yhdistää et mikä on kaiken juurisyy. Joo, oon ollu aika vitun paljon kotona et se voi olla kaiken tän ahistuksen lähde ja sit se et oon lukenut uutisia tai jotain. En mä vittu tiiä. En ymmärrä alkuunkaan :D
 
Ylös Pohja