annimetall
Epävirallinen Viisuselostaja
- Reaktioarvo
- 2,354
Hui.
Mutta onnea minä!
Mutta onnea minä!
Siis mä tiesin että ap on tuo ikäinen mutta hänestä aina lähti semmoiset vanhemmat vibat:Dmiks oon luullut että oot paljon vanhempi? onnea joka tapauksessa :D
Miten sä juhlistit sun 18v synttäreitäHui.
Mutta onnea minä!
Ihan vain olemalla normaalisti. Tai noh, teinhän minä itselleni hienon juustokakun.Miten sä juhlistit sun 18v synttäreitä
Kiva ,mut et siis viettänyt kavereirtesi kanssa synttäreitäs esim. Käymällä baarisIhan vain olemalla normaalisti. Tai noh, teinhän minä itselleni hienon juustokakun.
Valitettavasti minua ei juopottelu tai sosiaalinen kanssakäyminen vapaa-ajalla kiinnosta.Kiva ,mut et siis viettänyt kavereirtesi kanssa synttäreitäs esim. Käymällä baaris
Juu siis ,eihän se kaikkia kiinnosta mut siiis en tarkottanukkaan et pitäis juopotel vaan et kävitkö ees yhellä baarissa koska ei yhestä juomasta känniin tuuValitettavasti minua ei juopottelu tai sosiaalinen kanssakäyminen vapaa-ajalla kiinnosta.
Tai sit ku sanoit että sua ei kiinnosta sosiaalinen kanssakäyminen niin boi sitä kotonakin yhden juoman juoda ,mutta siis ymmärrän että on ihmisiä jotka ei halua alkoholia juodaJuu siis ,eihän se kaikkia kiinnosta mut siiis en tarkottanukkaan et pitäis juopotel vaan et kävitkö ees yhellä baarissa koska ei yhestä juomasta känniin tuu
Juu siis ,eihän se kaikkia kiinnosta mut siiis en tarkottanukkaan et pitäis juopotel vaan et kävitkö ees yhellä baarissa koska ei yhestä juomasta känniin tuu
Jotenkin hyökkäävään sävyyn tunnut kirjoittavan D:Tai sit ku sanoit että sua ei kiinnosta sosiaalinen kanssakäyminen niin boi sitä kotonakin yhden juoman juoda ,mutta siis ymmärrän että on ihmisiä jotka ei halua alkoholia juoda
Anteeks:( ei oo todellakaan kirjottaa hyökkäävään sävyyn ,et ymmärrän kyl et kaikkia ohmisiä ei alkoholia kiinnosta eikä siinä ole mitään pahaa itseasiassa se on hyväkin juttu ettei alkoholia jois.Jotenkin hyökkäävään sävyyn tunnut kirjoittavan D:
Siinä tapauksessa onnea siihenkin suuntaan!myöhöiset onnittelut täältä. itsellänikin oli vasta syntymäpäivät.