Tajusin jotain hauskaa korealaisista sarjoista

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
Niissä lähes kaikissa on Samsungin piilomainontaa, tai ihan suoraa mainontaa.

Kaikilla tuppaa olemaan joku Samsungin puhelin, johon kiinnitetään hämmentävän paljon huomiota kameratyöskentelyssä ja joskus myös dialogissa.

Esimerkkejä tästä ovat mm. Abyss ja Uncanny Counter.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Kai ne nyt omiaan mainostaa. :D

Tottahan tuo on. En ole kylläkään kiinnittänyt huomiota. Tosin olen katsonut vain lähinnä webdraamoja koska en jaksa katsoa tunnin pituista jaksoa (hehe) eikä niissä ole niin paljoa. Silloin kun olen katsonut pidempiä sarjoja niin en ole kyllä kiinnittänyt huomiota...
 

keksikukka

Uusi
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
93
Reaktioarvo
68
Niissä lähes kaikissa on Samsungin piilomainontaa, tai ihan suoraa mainontaa.

Kaikilla tuppaa olemaan joku Samsungin puhelin, johon kiinnitetään hämmentävän paljon huomiota kameratyöskentelyssä ja joskus myös dialogissa.

Esimerkkejä tästä ovat mm. Abyss ja Uncanny Counter.
mä oon kattonu ite vaan yhen k draman (A Love So Beautiful) ja siinä kyllä kans nää henkilöt oikein esitteli iphonejaan kameralle :D
kannattaa muute kattoo a love so beautiful löytyy Netflixistä ja Mr Heart (näkyy jossai random sivustolla)
aika hyvä kun oon ihmisille vaan et hyi rakkaustarinat hyi hyi ja sit kulutan vapaa aikani kattoen rakkaus k dramoja 😂
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
Voi johtua siitä, että Samsung on paikallinen mediatalo myös. Samsung tekee niin paljon muutakin kuin viihde-elektroniikkaa, rakentavat pilvenpiirtäjiä, on yksi suurimmista pankeista Koreassa, operoivat huvipuistoja jne jne.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
Kai ne nyt omiaan mainostaa. :D

Tottahan tuo on. En ole kylläkään kiinnittänyt huomiota. Tosin olen katsonut vain lähinnä webdraamoja koska en jaksa katsoa tunnin pituista jaksoa (hehe) eikä niissä ole niin paljoa. Silloin kun olen katsonut pidempiä sarjoja niin en ole kyllä kiinnittänyt huomiota...
Haha, itse kun löydän niitä sarjoja Netflixistä, jaksot ovat jotain tunnin pituisia :D
 
Ylös Pohja