Mielenterveys Tajusin juuri... (pitäiskö tähän varmuuden vuoksi laittaa pieni TW?)

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
TW, sillä olen voinut joskus huonosti (enempää "huonoa" avaamatta tässä kesussa), mut jos aihe ei oo just nyt hyvä, niin en halua kenenkään saavan itselleen huonoa oloa. Lähinnä tämä on kielikuvallista pohdintaa ihmissuhteista huonon olon keskellä...



Noniin, eli tajusin jotain: aina, kun olen kertonut jollekin ihmiselle missä mennään, mut on lopulta vain haluttu unohtaa.

Ensin minusta tehtiin projekti, joka haluttiin saada ehjäksi. Lopulta huomattiin, ettei se projekti valmistunutkaan ilman mutkia matkassa. Sen jälkeen haluttiin unohtaa, kuin yritystä ei olisi milloinkaan ollut.

En milloinkaan tavannut yhtäkään poikkeusta. Paras ystäväni säilyi, sillä en kertonut aivan kaikkea. Ne joille uskouduin, noh, loppu oli kulman takana.

Lopulta päätin itse tehdä itsestäni projektin ja viedä sen maaliin asti! Lähempänä tavoitetta kuin milloinkaan, matka melkein päätöksessä!! Mitä tästä siis opimme? - ainoa johon voit luottaa olet vain sinä itse.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja