Ruoka Tajusin vast nyt et jos tilaa Woltilla/Foodoralla kotiin ruokaa niin..

Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
..kannattaa melkeinpä tilata jotain muuta ku ateria. Tai ku multa ainaki löytyy kotoota juomaa jo valmiiks, niin tuntuis tyhmält maksaa sit juomasta (siit tulee myös ihan turhaa roskaa vs. et kaatais kotona lasiin juotavaa). Sen lisäks tuntuu et ranskalaiset on aina ihan lössähtäneitä ja huonoks menneitä siin vaihees ku ne saapuu perille, et itellä jää ne usein osittain syömättä.

Että jooh, tilasinpa äskön Hesestä 3 juustohampparia ja 4 kananugetit sitte (ku minimitilaus 10€).. Hamppari on musta se aterian paras osuus eniveis, niin odotan innolla et mun tilaus saapuu.. Ja kiroan sitä etten oo tota aikasemmin hoksannu.. :D
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Mul on ainaki semmonen masistelukausi menos atm et oon tilannu varmaan viiten päivän putkeen ruokaa kotiin.. Jotenki tuntuu et millään ei oo mitään merkitystä vaan, ees sillä et siihen uppoo ihan vitusti rahaa. D:
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
mie en oo ikinä saanu aikaseks tilata kun jotenkin pelkään että siitä tulis semmonen tapa D: ja muutenkin tykkään ehkä enemmän mennä paikan päälle syömään tai ainakin hakemaan ruuat paikan päältä
Njoo, niin siit helposti tuleeki. Mäki aattelin et hähää hyödynnän vaan jonku tommosen uus asiakas tarjouksen ja sit en enää ikin tilaa mitään mut lo and behold nyt tilaan tyyliin joka päivä.... Tosin mul tähän nyt liittyyki tosiaan masennus ja epävakaus ja sen semmonen, et en tiiä miten sit tavallisel ihmisel jol on muit ihmisii ja muuta sisältöö elämässä kans.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
ja muutenkin tykkään ehkä enemmän mennä paikan päälle syömään tai ainakin hakemaan ruuat paikan päältä
Samoin. Se tuntuu jotenkin jännittävämmältä kuin jos vaan tilaisi kotiin. Tulee tunne, että on saanut jotain ihan aikaiseksikin. D: (Toki sitten ymmärrän, että jos vaikka masentaa, niin ei oikein tee mieli saada aikaiseksi asioita. Mutta niih.)
Itse ostan kyllä aika harvoin ravintoloista ruokaa. Mutta esim., jos ollaan jossain reissussa, niin sillon on usein kivaa tilata ravintolasta.


Okei, nyt menee jo aiheen vierestä... mutta nyt muistui mieleen ne kerrat, kun ollaan oltu reissussa mun parhaan kaverin kanssa, ollaan käyty hakemassa pitsat jostain pikaruokapaikasta, ja sitten ollaan syöty niitä ulkona jossain randomissa paikassa radanvarressa samalla, kun ollaan odotettu junaa, joka meidän on aikomus kuvata. Ahh, muistot D: Pitäispä nähdä sitäkin tyyppiä taas joskus.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En oo koskaan tilannu woltil tai foodoral enkä varmaan tuu tilaamaankaa :D en tajuu mihin sitä tarvii.
En minäkään oo ikinä tilannu. Asun niin syrjässä niin tänne ei kulje. Tosin tilaisin varmasti jos asuisin paikassa jossa se kulkee mieluummin ku kävisin paikan päällä. Se ois ihan unelma ettei tarvis mennä sinne ravintolaan vaan ruoka tuotaisiin kotiin asti.
 
Ylös Pohja