Keho tarviin muuta ajateltavaa :(

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
ääh oli pakko tulla näin iltamyöhään kirjottelee tänne ku ahistaa D: (myöhemmin varmaan kaduttaa, kun halusin ainakin alkuun tuoda positiivisuutta tänne, pahottelut)
en haluu ihan kaikkea mun terveydestä kertoa mutta lyhyesti, mul on ollu vuoden mittainen "sairaushistoria takana" eli oon oireillu fyysisesti suunnilleen vuoden ja ravannu parhaimmillaan 5krt viikossa sairaalassa. osa syy oireiden aiheuttajista on selvinny mutta pahimpaan, viime ultrassa multa löytyi pieni munasarjakasvain. sitä ei sen tarkemmin tutkittu ja nyt odottelen ensimmäistä kontrollikäyntiä. huvittaa vaan kun ennen ultraa yksi lääkäri väitti ettei mulla edes mitään kasvainta ole, etenkään syöpää kasvain sieltä löytyi kuitenkin. lääkärit sanoi että näytti vielä ihan hyvälaatuiselta, mutta itseä epäilyttää kun suvussa on muutenkin kohdunkaulan syöpää jne. ja se että näin nuorelta löytyi tollanen on mielestäni kummallista. mun oireet menee jatkuvasti pahemmaksi, ja tällä hetkellä tunnen kyhmymäisiä muutoksia kun vatsaa painelee sormilla joten huoli on suuri. ja jos tää olis hyvälaatunen se poistuisi itsestään parin viikon sisällä, mutta merkkejä siitä ei oo tullu. pahoittelut kun tuli pitkä, toivon että joku jaksais lukea loppuun.. löytyiskö täältä kohtalon toveria? :(
 

deactivated 32

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
143
Reaktioarvo
126
Paljon voimia ja tsemppejä sulle! <3 Toivottavasti löytyis oikea apu ja syöpä paranisi! Oothan puhunu jollekkii noista oireista mitä on nyt tullu?

Ja se ei haittaa että puhuu omista tuntemuksistaan ja huolistaan koska se on tärkeää ja ei pilaa positiivisuutta.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Paljon voimia ja tsemppejä sulle! <3 Toivottavasti löytyis oikea apu ja syöpä paranisi! Oothan puhunu jollekkii noista oireista mitä on nyt tullu?

Ja se ei haittaa että puhuu omista tuntemuksistaan ja huolistaan koska se on tärkeää ja ei pilaa positiivisuutta.
Kiitos paljon!! :3 Joo oon mä äitille kertonut, nyt vaa pitää odotella kontrollia jossa sitten selviää lisää. toivon että kyseessä on pelkkä hyvälaatunen kasvain, pelottaa vaan kovasti jos ei olekaan. :(
 

deactivated 32

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
143
Reaktioarvo
126
Kiitos paljon!! :3 Joo oon mä äitille kertonut, nyt vaa pitää odotella kontrollia jossa sitten selviää lisää. toivon että kyseessä on pelkkä hyvälaatunen kasvain, pelottaa vaan kovasti jos ei olekaan. :(
Hyvä. Jep, toivottavasti se ei ole paha,se tuntus vaan liian väärältä sulle <3
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Multakin paljon tsemppiä ja iso rutistus!
Kyl se varmasti hyvin menee.

Ja todellakin täällä saa puhua ihan mistä vaan, me ollaan täällä sua varten. ;3 <3
 
Ylös Pohja