Aihe vapaa Tavallaan hävetti lähteä pikkujouluista jo kymmeneltä

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Joo kuule en minäkään olisi kymmentä pidemmmäs jäänyt. Tuli kesällä itku kun kaveri halusi jäädä yhteen tapahtumaan vielä 12 jälkeen ja minä halusin jo ihan älyttömästi kotiin
Niin kai. Useaan kertaan kysyttiin myös että aionko juoda. Kuulkaas nyt, olen alaikäinen ja tiedätte sen varsin hyvin. Enkä joisi vaikka olisinkin 18. En ollut edes ainoa alaikäinen bileissä mutta muilta ei niin paljoa kyselty, inhottavaa. Ei ollut muutenkaan hirveän hohdokas ilta mutta tulipahan käytyä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Niin kai. Useaan kertaan kysyttiin myös että aionko juoda. Kuulkaas nyt, olen alaikäinen ja tiedätte sen varsin hyvin. Enkä joisi vaikka olisinkin 18. En ollut edes ainoa alaikäinen bileissä mutta muilta ei niin paljoa kyselty, inhottavaa. Ei ollut muutenkaan hirveän hohdokas ilta mutta tulipahan käytyä.
Joo o kaikki bileet on kamalia oon käynyt pariin kertaan esim konsertin k-18 alueella tai yhdessä tapahtumassa "baarissa" vessassa silloin kun sinne ei alaikäisiä olisi sisään päästetty. (Syy toki että liikuin vapaaehtoisen vermeissä aikuisten seurassa) mutta siis mun pointti oli se et ei tosiaan ollut hohdokasta, haisevat pahalle ja pitävät kovaa meteliä yh juu ei kiitos.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Mää en ees oo koskaan ollu pikkujouluissa jotka ois kestäny ton pidempään :D
Tosin aika harvoin ees käyn missään juhlissa joten ehkä hieman eri juttu
Mut siis ei sun todellakaan tarvi hävetä! Teet niinku itestä parhaimmalta tuntuu ja jos se oli jo iso askel jo mennä sinne niin ei sun sen enempää tarvi tehä
 
Ylös Pohja