Käsityöt Tedin ompelukerho

  • Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivämäärä

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Onko täällä ihmisiä, jotka ompelee (vaatteita, asusteita, pehmoleluja, ihan mitä tahansa) tai on aiheesta kiinnostuneita? Tänne saa laittaa kuvia omista tekeleistään, kysellä neuvoja (ja toivoa et joku osaa vastata), antaa vinkkejä tai vaan tulla inspiroitumaan!
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
20240204_134829.jpg
Mulla on tällä hetkellä meneillään kissaprojekti (kaikkien muiden miljoonan projektin lisäksi siis), ja tässä puolivalmis pää
 

Rolan

Harjoittelija
Liittynyt
23.6.2022
Viestejä
2
Reaktioarvo
1
Onko täällä ihmisiä, jotka ompelee (vaatteita, asusteita, pehmoleluja, ihan mitä tahansa) tai on aiheesta kiinnostuneita? Tänne saa laittaa kuvia omista tekeleistään, Legacyofdeadslot.net kysellä neuvoja (ja toivoa et joku osaa vastata), antaa vinkkejä tai vaan tulla inspiroitumaan!
Moi! On ilo nähdä uusia kasvoja täällä. Ompelu on intohimoni, ja olen vuosien varrella koonnut melkoisen kokoelman itse tehtyjä vaatteita ja asusteita. Aloittelijoille suosittelen aloittamaan yksinkertaisista projekteista, kuten tyynyliinoista tai yksinkertaisista laukuista. Ne antavat hyvän käsityksen perustaidoista ja ovat palkitsevia nopean valmistumisajan vuoksi
 
Ylös Pohja