teidän unelma lomakohteet?

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
saa olla ulkomailla tai kotimaassa! itsellä nyt sattuu kaikki olemaan ulkomailla, mutta suomestakin löytyy kyllä todella mielenkiintoisia paikkoja missä haluaisin käydä! en varmasti tule pääsemään elämäni aikana ainakaan näihin kaikkiin, eikä tarvitsekaan, riittää että voin unelmoida näistä kohteista! tässä on miun top 5 -lista.
- peru, ja erityisesti machu picchu
- chilen pääsiäissaari
- australia & uusi-seelanti
- joku japaniin kuuluva eteläsempi saari
- florida ja new york amerikasta

lisäksi oisi ihanaa päästä käymään taas lontoossa sekä vaikka interrailata euroopassa.

kertokaa toki omianne!

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Haluaisin käydä uudestaan Norjassa, siellä oli niin kaunista. Myös Islannissa olisi kiva käydä.

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
nyt tuo aloitusviestini kaikkine kaukomaineen alkaa kuulostaa jo hassulta, kun muut kertovat kohteitaan lähimaista sun muista. mutta siis tarkennan, että nämä olivat omalla kohdallani vain unelmia ja voi olla, etten koskaan matkustakaan luettelemiini paikkoihin, kun lentäminenkään ei ole kovin ympäristöystävällistä jne.

Mandalay

kadoksissa
Reaktioarvo
747
Tällä hetkellä haluisin vaan tapaamaan tuttavia vanhoihin tuttuihin paikkoihin, mutta unelmakohteita jos miettii niin itsellä ainakin monet Etelä-Amerikan maat, Japani, Intia, Nepal, Egypti, Marokko, Keski-Aasia, monet Afrikan maat ja Iraniin olisi myös joskus kiinnostava mennä. Mulla asuu tuttavia Qatarissa ja sielläkin haluaisin joskus käydä, vaikka itse maa ei sinäänsä ole varsinainen unelmakohde

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Reaktioarvo
2,354
Joka ikinen maa, pääkaupunki ja jokin syrjäisempi kylä.
Tällä hetkellä haluaisin eniten käydä Irlannissa, Japanissa, Etelä-Koreassa ja Kiinassa.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Tällä hetkellä haluisin vaan tapaamaan tuttavia vanhoihin tuttuihin paikkoihin, mutta unelmakohteita jos miettii niin itsellä ainakin monet Etelä-Amerikan maat, Japani, Intia, Nepal, Egypti, Marokko, Keski-Aasia, monet Afrikan maat ja Iraniin olisi myös joskus kiinnostava mennä. Mulla asuu tuttavia Qatarissa ja sielläkin haluaisin joskus käydä, vaikka itse maa ei sinäänsä ole varsinainen unelmakohde
Tiesitkö, että Iranin suosituin urheilulaji on murtomaahiihto jalkapallo käyttäjämäärältä mitattuna?

KäveleväNakki

Mysteeri
Reaktioarvo
1,434
Ite en ees tykkää matkustaa mutta Antarktis ois aika kiva paikka käydä. Siellä ei sentään oo ihmisiä häiritsemässä, kivat maisemat ja paljon pingviinejä.

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
nyt tuo aloitusviestini kaikkine kaukomaineen alkaa kuulostaa jo hassulta, kun muut kertovat kohteitaan lähimaista sun muista. mutta siis tarkennan, että nämä olivat omalla kohdallani vain unelmia ja voi olla, etten koskaan matkustakaan luettelemiini paikkoihin, kun lentäminenkään ei ole kovin ympäristöystävällistä jne.
No, olisin minäkin jotain kaukaisempiakin kohteita valinnut, jos en ois päättänyt vastata mielikuvituksellani vaan järjelläni. :D

Haluisin ehkä Espanjaan, Islantiin, Lontooseen, Pariisiin, siihen maahan joka on täynnä vettä :D, New Yourkiin, Harry Potter-paikkaan, Pariisin Disney Landiin, Barbie-taloon ja uudestaan Ruotsin High Chapparalliin, koska vaikka oonki jo ollut siellä niin haluun sinne taas. Löytyyhän Suomesta Muumimaailma-puistokin, mutta kähin siellä viime kesänä eikä nyt oo niin suurta hinkuu takas. Niin ja haluisin taas käydä uudestaan Tanskan Lego Landissa!

Mutta mulla ei enää nykyään ole niin suurta hinkua matkusteluun ja tuskimpa minäkään tulen ainakaan kaikkialla käymään. Mutta voihan sitä välillä haaveilla. D:

Ylös Pohja