tein sen juhannustaian

kuljeskelija

Matkalla
Reaktioarvo
861
..missä kerätään seittemän kukkaa tyynyn alle et näkee tulevan sulhasen..

Ja arvatkaa kuka se oli. No se mun exä niinku we broke up already what u mean

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Mää tein vähän eri tavalla sen et seittemän kukkaa ja jokaiselle nimetään yks poika ja mää en oo vielä kattonu et mikä on parhaimmassa kunnossa :')

Jjoker

Kokenut
Reaktioarvo
134
Mä tein kans saman... Ja mun unessa oli vaan ihan hirveesti jotain random tyyppejä ja muutama mun työkaveri..

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Mäkin tein tän!
Ja nyt selvittelen sitä mun ihastuksen/kaveripojan kanssa:D
Siis mää kysyin mun siskoilta et mikä näyttää parhaiten selviytyneeltä ja siis silleen jännästi pisteytin ne ja tulos oli sama mikä on ollu kahtena aikasempana kertana :')

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Siis mun unessa kyllä on poika joka tunnusti rakkautensa ja tälleen mutta sit kuitenki ku se uni oli muuten ihan semmone ns. raaka vaikken ite sitä painajaiseksi aattele nii vähä mietityttää et onkohan mun tuleva mies sit joku noitien kätyri :D

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Siis mää kysyin mun siskoilta et mikä näyttää parhaiten selviytyneeltä ja siis silleen jännästi pisteytin ne ja tulos oli sama mikä on ollu kahtena aikasempana kertana :')
Vois itseasiassa kysyä tota.
Laitoin niille kaikille vähän vettä että katotaan jos se selkiyttäis

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
Mäkin tein saman. Heräilin useasti yön aikana, kun äiti kuorsas vieressä. xD

Mut joo, uniini ilmestyi Ismo Laitela, Aaro Vaalanne, uimaranta täynnä ihmisiä, mun vanhan yläasteen luokkalaisen henkilöpaperi vauva-ajalta, Yliksen nyymit langalla, mä tanssimassa jonkun jätkän kaa (tais olla yks meidän lukiosta xD) ja mun wanhojentanssiparin isoisä, jota en oo koskaan nähnyt.

Oiskohan joku noista sit mun puolisoks?

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Vois itseasiassa kysyä tota.
Laitoin niille kaikille vähän vettä että katotaan jos se selkiyttäis
Mää en jaksa koskaa laittaa niitä ruukkuun tai mitää vaa tarkastelen niitä aikani ja sit määrittelen ne parhausjärjestykseen xdd

Ja joo kannattaa vaikka itellä ei kyllä hirveesti tulosta muuttanut ku sama jätkä kolmatta kertaa peräkkäin lol

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
En tehnyt juhannustaikaa mutta näin unta varasijan persukeskustelusta. Mitähän tämä tarkoittaa?
Sama mäkään en tehnyt mutta näin unta ööö en ees muista ketä henkilöitä siinä oli??? Mutta voisin lyödä vetoa että varmaan joku näistä sadoista ihastuksistani :D ja sitten osa siit unesta tais olla vaan sellast et kriiseilin mun sukupuolta joten jee. Mutta on sitä ennenkin noita taikoja tehty ja aina oon nähny unta jostai sellasest jota ny en usko välttämättä saavani :D

Ylös Pohja