Tekee mieli hypätä katolta

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Tein kokonaisen diaesityspohjan, mutta olin niin aasi etten tajunnut tallentaa sitä ajoissa. Sitten se ohjelma tietenkin kaatui ja KOKO ESITYS katosi, eikä siitä myöskään saanut palautettua mitään?! Ei siis YHTÄKÄÄN diaa!!! Tekisi mieli vetää itsensä jojoon snif snif

Mitäs teidän sunnuntaihin?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
Heräsin vastikään, koska valvoin kuuteen aamulla (olen hardcore..)..
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Eikä! D:
Vähän samat fiilikset mulla, kun tein just instaan videota yhdestä käsityöprojektista, niin just kun sain kaiken valmiiks tulee ilmoitus "laitteen tallennustila vaarallisen täynnä" mikä ei koskaan tiedä hyvää (eikä todellakaan oo täynnä, kun oon just poistanu noin tuhat kuvaa viime päivinä). Heti sen jälkeen instagram heittää mut ulos ja "sovelluksessa havaittiin ongelma". Sinne meni video, johon käytin helkkaristi aikaa. Tää on tapahtunut aiemminkin, mut silloin video oli jääny luonnoksiin. No nytpä ei ollut
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Eikä! D:
Vähän samat fiilikset mulla, kun tein just instaan videota yhdestä käsityöprojektista, niin just kun sain kaiken valmiiks tulee ilmoitus "laitteen tallennustila vaarallisen täynnä" mikä ei koskaan tiedä hyvää (eikä todellakaan oo täynnä, kun oon just poistanu noin tuhat kuvaa viime päivinä). Heti sen jälkeen instagram heittää mut ulos ja "sovelluksessa havaittiin ongelma". Sinne meni video, johon käytin helkkaristi aikaa. Tää on tapahtunut aiemminkin, mut silloin video oli jääny luonnoksiin. No nytpä ei ollut
Eih, ärsyttävää! Se koko homman alusta aloittaminen tuntuu aina vähän nöyryyttävältä...
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Luojan kiitos kaikki koulun diaesitykset ja ja kirjotustehtävät tallentuu automaattisesti ko ne koneet aina värkkää jotaki😭😭
 
Ylös Pohja