PinkkiHuppari
Yliajattelija
- Reaktioarvo
- 510
Niitä näkee nykyään tosi paljon ja jo aika nuorillakin. Mitä mieltä ootte niistä tai käytättekö itse? Mun sisko aloitti joskus yläasteen alussa joillain halvoilla kaupasta ostetuilla tekoripsillä ja nykyään käy laittamassa ripsienpidennykset jossain ammattilaisella. Mä en tiedä miksi, mutta mun mielestä hän näyttää jotenkin kivemmalta ilman niitä, kun hänellä on luonnostaan pitkät ja aika tummatkin ripset ja ihan vaikka pelkkä ripsarikin riittäisi luomaan samanlaisen efektin, kun tekoripset. Ei tietenkään ole mun asia mitä ihmiset tekee itselleen, mutta toivottavasti kukaan ei käytä rahojaan tuollaisiin juttuihin epävarmuutensa takia. Mun sisko ei ainakaan vaikuta koskaan olevan tyytyväinen ulkonäköönsä ja valittaa kokoajan siitä kuinka hiukset ei ole tarpeeksi vaaleat tai ovat liian keltaiset ja uusia vaatteitakin tilaa jatkuvasti niin, että kaappin ei oikeasti enää mahdu enempää. Jotenkin surullista, koska samaan aikaan hän pyytää skobaansa bensarahaa vanhemmilta, kun kaikki rahat menee vaatteisiin, hiuksiin, kynsiin ja noihin ripsiinkin. Noniin ja nyt lähti aihe ehkä vähän väärille raiteille, taas :D