Tekoripset/ripsienpidennykset

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Niitä näkee nykyään tosi paljon ja jo aika nuorillakin. Mitä mieltä ootte niistä tai käytättekö itse? Mun sisko aloitti joskus yläasteen alussa joillain halvoilla kaupasta ostetuilla tekoripsillä ja nykyään käy laittamassa ripsienpidennykset jossain ammattilaisella. Mä en tiedä miksi, mutta mun mielestä hän näyttää jotenkin kivemmalta ilman niitä, kun hänellä on luonnostaan pitkät ja aika tummatkin ripset ja ihan vaikka pelkkä ripsarikin riittäisi luomaan samanlaisen efektin, kun tekoripset. Ei tietenkään ole mun asia mitä ihmiset tekee itselleen, mutta toivottavasti kukaan ei käytä rahojaan tuollaisiin juttuihin epävarmuutensa takia. Mun sisko ei ainakaan vaikuta koskaan olevan tyytyväinen ulkonäköönsä ja valittaa kokoajan siitä kuinka hiukset ei ole tarpeeksi vaaleat tai ovat liian keltaiset ja uusia vaatteitakin tilaa jatkuvasti niin, että kaappin ei oikeasti enää mahdu enempää. Jotenkin surullista, koska samaan aikaan hän pyytää skobaansa bensarahaa vanhemmilta, kun kaikki rahat menee vaatteisiin, hiuksiin, kynsiin ja noihin ripsiinkin. Noniin ja nyt lähti aihe ehkä vähän väärille raiteille, taas :D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
On kyllä hieman tökeröä käyttää bensarahat vaatteisiin yms. joita ilmeisesti on jo aivan tarpeeksi. Joistain ulkonäköpaineet vain ottavat lujemman otteen, jotkut pitävät tällättynä kulkemisesta, kukin tyylillään.

Itse en pidä siitä, miltä ripsienpidennykset näyttävät. Omistan muutamat tekoripset, mutta siihen se sitten jääkin.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
On kyllä hieman tökeröä käyttää bensarahat vaatteisiin yms. joita ilmeisesti on jo aivan tarpeeksi. Joistain ulkonäköpaineet vain ottavat lujemman otteen, jotkut pitävät tällättynä kulkemisesta, kukin tyylillään.

Itse en pidä siitä, miltä ripsienpidennykset näyttävät. Omistan muutamat tekoripset, mutta siihen se sitten jääkin.
Niinpä, mä oon koittanut hänelle tosta puhua, koska hän on mulle vielä velkaa 100€ ja tilaa jatkuvasti Sheiniltä kaikkea. Toivon, että edes toi Sheiniltä tilaaminen loppuisi, kun just viime viikolla hänelle kerroin Sheinin epäeettisyydestä. Onneksi hänellä on hyviä kavereita ja mun tietääkseni häntä ei kiusata, joten toivon, että ne mahdolliset ulkonäköpaineet ei ainakaan kasva enää. Tietenkin on sit some joka niitä varmasti aiheuttaa, etenkin jos seuraa sellaisia tilejä joissa näkee vaan "täydellisen" näköisiä tyyppejä. :/
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Tekoripset on vaan osa joidenkin lookkia. Toi rahankulutus kuulostaa kyllä huolestuttavalta, varsinkin jos se on sulle velkaa satasen ja takasin maksamisen sijaan ostaa lisää. Ja toki toi kuulostaa siltä että sun siskolla on tosi paljon paineita ulkonäöstä.
Joo, mua kyllä huolestuttaa se, että se vaan patoo kaiken mahdollisen huonon olonsa sisälle ja joku päivää kaikki vaan purkautuu ulos, kun niin on joskus aiemminkin käynyt. Mutta ymmärrän sen, että hänellekin ne tekoripset voi toki olla vaan osa omaa tyyliä, vaikka itse en tekoripsistä oikein välitä. Parempihan se tietenkin olisi, kun se, että niitä käyttää vaan epävarmuuden takia.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Joillaki näyttää ihan kivalta ja kuuluu tyyliin. Ei nyt silleen kiinnosta.

Mutta apua ne joilla on sen näköset ripset että ois viiet tekoripset päällekkäin,,
(Jep, googlasin montako L- ja K- kirjainta on sanassa päällekkäin)
 
Ylös Pohja