Aihe vapaa Tiedättekö sen tunteen, kun vakavassa tilanteessa alkaa naurattamaan?

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
777
Ja ihan tosissaan naurattamaan? Tämä on mulla yleinen ongelma. Koulussa repeilin välillä itseksenikin, enkä tiedä enää onko se normaalia. D: Pahinta on, jos ei pysty pidätellä naurua ja repeää totaalisesti.

kuljeskelija

Matkalla
Reaktioarvo
861
Valitettavasti. :D
Nauran sillekin, jos joku sanoo, että leipä kaatuu. Se mielikuva mikä siitä tulee on se naurattava asia. Olen huono pidättämään naurua. :D

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
777
Valitettavasti. :D
Nauran sillekin, jos joku sanoo, että leipä kaatuu. Se mielikuva mikä siitä tulee on se naurattava asia. Olen huono pidättämään naurua. :D
Mä saatan nauraa jollekin, mikä on tapahtunut vaikka hiihtolomalla eli kauan aikaa sitten. Kun olen kävelyllä, ohikulkijat saattavat ihmetellä, kun purskahdan yhtäkkiä nauruun. :D

Dalai_Mama

Uusi
Reaktioarvo
115
Mua alko naurattaa mun ukin hautajaisissa mikä oli ihan kamalaa kun ei tietenkään ollu mikään hauska tilanne, aivot vaan meni oikosulkuun kai

Freya

Sensei
Reaktioarvo
505
En tiedä onko se joku defenssi tms., mutta itseänikin naurattaa helposti sellaisissa tilanteissa joissa ei ehkä pitäisi, varsinkaan jos ei saisi liikkua. Gynekologilla ja hammaslääkärissä oli pahimmat kerrat jotka muistan.

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Tästä tuli mieleen se demin yksi juttu jossa joku alko nauramaan kun joku heitti uurnalla sorsaa päähän ja se sorsa kuoli

Ylös Pohja