Aihe vapaa Tiedättekö sen tunteen

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Mul oli oikeest joku muuki pointti täs mut en muista tai tiedä sitä joten ihan miten vaan. Mutta anyway. En tiedä mistään mitään. Ja rakastan timppaa ja hukun tunteisiini vissiin tässä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
THAT'S ALL I NEED
A REMINDER THAT I COULD BE FREE
😭😭😭😭🎶

I WAS WAITING ON ME TO BE ME 🤧🤧🤧🤧

Okei mutta toi biisi saa mut aina tunteisiin D: ihme muuten että osaan vielä kirjottaa ku oon kuitenkin juonu jo aika monta, wtf. Sori puhun nyt täällä alkoholista väärä aihealue juuuuu mutta en jaks

AAAAAAA nyt mennään muuten niiiiiiiiiin syvälle tunteisiin, oikeesti tajuutteko että on maaliskuu ja kuuntelen edelleen näitä samoja kappaleita sillee juuughhhhdjfjfkgkg vittu joo

Meno on vähän sama kun sillon eräänä tammikuisena ryyppyiltana D': OIKEESTI aika vaan menee ja menee ja menee ja mä pysyn paikallaan?????????? Aaaaaa päätä särkee ja huono olo.

Siis laskekaa lasiin lisää juotavaa
en näistä öistä mitään saa
ilman sinua kai koskaan
öistä minä mitään saa

🤨 Tho.

Okei mutta meno on niin mitä vittua

Mä vaan 😭😭😭😭 HHHHHHHHH

en voi kuunnella beyoncen xo enää ilman että,,,, niin,,, mietin sitä,,, niin,,

Timppaa siis, tietty,,

Yäähhh oksettaa mut silti pakko kiskoa juomaa mikä mua vaivaa

En kuitenkaan selvästi oo pahassa kännissä ku kirjottaminen sujuu ihan hyvin vielä?

Jdjdkfkfkfkgkgkgkglrltkgkktkr KAIKKI TÄÄ AIKA
koko tää aika
Joulukuusta maaliskuuhun

HAHAHHHHHAHHHSH just äsken kuuntelin YouTubesta juon sut pois (tietenkin!!!!!!!) Ja nyt se tulee spotifyst :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD spotify knows what i'm doing

Hei tää nyt on ihan...... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD HALUUN POIS

HEI

MISTÄ TÄÄLTÄ PÄÄSEE POIS

yäk tää tuo kunnon gaala-fläsärit

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

Vittu tää biisi mulla menee hermot. Oliks pakko lisätä tää mun kahilainen-soittolistaan. Miks. Miks. Miks. Miks. Miks. Miks. Miks. Miks.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Meneekö vuosia viisi
ehkä silloin susta irroitan

:DDDDDDDDD AI.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittu mikä vuoristorata oikeesti. Tunteet menee ihan laidasta laitaan

Kaikki vaa tulee taas mieleen, niiku kaikki, muutki ku timppaan liittyvät asiat. Mitä.

Lisäks kauhee yskäkohtaus oon varma et mun keuhkot ei oo terveet, voi kiesus. Mul on niin astma tai jotain :D mutta ei siinä

Voi vittu, love of my life olikin just se biisi minkä halusin nyt kuulla, voi ny vitu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aa okei mul menee moti. Kiva kun en voi puhua vanhemmilleni timpast, enkä kavereilleni. Nice. Vaikk tosin ent iiä onks mul edes kavereit enää mut ei siitä sen enempää.

Joka tapauksessa en pysty puhumaan timpasta missään muualla paitsi täällä näin. Ja sille yhelle nuorisotyöntekijällekin varmaan voisin mutta en jotenkin pysty.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Häiritsee mun tunteiden vahvuus

Häiritsee myös mun viimeöinen uni

Häiritsee kaikki.

En jaksa.

En jaksa.

En.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mua ahdistaa ihan vitusti. Mua ahdistaa timppa. Mua ahdistaa se että mun pitäis (muiden ihmisten mielestä) muuttaa pois kotoa. Mua ahdistaa se ristiriita että pitäis mutta ei mulla actually ole syytä haluta muuttaa pois kotoa. Se ahdistaa ihan vitusti.

Ahdistaa ihan saatanasti ku mun pitäis olla jotain. En haluu ikinä vittu ketään. En ikinä. En ketään jätkää enkä muijaakaan, paitsi ainoastaan timpan. En haluu olla vittu kunnollinen aikuinen vaan siks et pitäs olla. Ainoo jonka haluun on timppa, muuten mulle käy ihan hyvin olla tällanen kokematon idiootti

Miks mä haluisin jonkun muun

Mitä. Mitä mä actually saisin siitä? En mitään. Nii. En yhtään mitään. Ei mul oo tunteita muita kohtaan näköjään ni vituttaa ku mun pitäs muka olla jotai ja olla jonku random jätkän kaa. Vituttaa nää paineet, ahistaa iha helvetisti. Mä tiedän et mutsi ei tarkota varmaan mitään pahaa mut ku se oikeest välil ahistaa ku se höpisee kaikkee et mistä mä löytäisin jonku. Vittu onko se nii vitun vaikee tajuta etten haluu löytää ketään. Voi saatana että vituttaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaaaaaa mä en jaksa vittu että oon idiootti, kuolaan vaa yhtä miestä vittu KUUKAUSIA ja eiiiihhhhhhh en jaksa enää en jaksa enää vittu

Miks vitussa kaikkien pitää selittää jtn vitun paskaa mulle, en oikeesti jaksa kuunnella kuinka mun pitäs olla vittu semmonen ja tämmönen VITTU haluun huutaa koko maailmalle että voiko se pikkuhiljaa mennä sinne vitun tajuntaan että en pysty vittu olla sellanen mitä muut haluu

EN JAKSA

oikeesti miks pitää jatkuvasti vaan selittää jtn paskaa ja heittää noita vitun kommentteja, en jaksa kuunnella. Ei must tuu koskaan sitä mitä muut odottaa. Piste. Mä oon tämmöne ja mä tuun todennäköisesti aina olee yksin, piste. Ei must tuu mitään mitä muut haluu. Sillä selvä. Vittu. Meen nyt varmaan nukkumaan ku en jaksa olla olemassa edes. Ehkä parempi yrittää nukkua.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Helvetti että mun elämä meni hyvin
Toisaalta mitä muuta olisin voinu odottaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En mä jaksa elää ilman timppaa. En mä vaan pysty. Joudunko mä oikeesti kärsimään vielä vuosia? Koska tuskin mä pääsen tästä ihan heti yli. En usko että oon yli siitä edes vuoden päästä. Ainakaan ihan täysin irti. Todennäköisesti ajattelen sitä silloin edelleen. Ajattelen sitä varmaan vielä viiden vuoden päästä. Ehkä kymmenen. Ehkä aina. Ehkä en koskaan pääse yli.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mä en kestä sitä että tolerate it ei kerro oikeest varmaan sinne päinkään siit mikä mun tilanne on mut jostain hiton syystä tää puhuttelee vitusti liikaa. Lol.

Ahaha en jaksa.

Jotenki tuntuu että päivä päivältä tajuun sen vaa enemmän ja enemmän. Nään sen vaa koko ajan vahvemmin, päivä päivältä vahvemmin, etten pääse tästä mihinkään. Et tää ei mee pois. Ei vaikka odotan päivästä toiseen. Ei se muutu mihinkään. Tää on mun elämäntilanne tällä hetkellä ja mun täytyy hyväksyä se. Oon jumissa täs ja en muuta voi.

Tää on niin vitun vaikeeta. Ihan vitun sietämätöntä. Enkä uskalla puhua tästä. Saatan ehkä päästä puhumaan jossain vaiheessa ihan f2f mut mua pelottaa sen reaktio vaikka se pelko on todennäköisesti turhaa. Pelkään vaa et se sanoo sitä mitä kaikki. En jaksa kuunnella sitä eikä se auta mua. Se että joku jankkaa mulle sitä että se on julkkis ei auta mua yhtään. Tai et sanotaa et eks sä vois vaa tykätä jostain sellasest jonka sä tunnet. Nii. Ku en voi. En vaan voi.

Ja jos jotai nii noi pahentaa mun oloa. Sen takii mua pelottaa puhua tästä. Mutta kai se tyyppi on iha jees eikä oleta et pääsen täst yli. Ku sen pitäs nimenomaan parantaa mun oloa et pääsisin puhuu näist tunteist mut jaa saapa nähä.

En vaa oikeest jaksa tätä tuskaa joka ikinen vitun päivä. Ja joka yö nään unta siit tai ainakin lähes joka yö.

Ylös Pohja