Aihe vapaa Tiesittekö painopeiton pussilakanan vaihtamisen olevan kivuliasta puuhaa?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Aijai kuulostaa kivuliaalta kokemukseltaD:
Puhtaat lakanat on kuitenkin aina ihana juttu ja varsinkin kun ne eivät ole ryppyiset ja täydellisesti paikallaan.
Mä en ainakaan tahdo nukkua niin että petttoa on pussilakanoissa muötyssä ja ei kaikkialla suorana hyi hyiD:
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Aijai kuulostaa kivuliaalta kokemukseltaD:
Puhtaat lakanat on kuitenkin aina ihana juttu ja varsinkin kun ne eivät ole ryppyiset ja täydellisesti paikallaan.
Mä en ainakaan tahdo nukkua niin että petttoa on pussilakanoissa muötyssä ja ei kaikkialla suorana hyi hyiD:
Olen samaa mieltä. Ja tuo painopeitto on vielä erityisen taipuvainen menemään myttyrään, joten olen sadistisesti sitonut sen kulmistaan pussilakanan kulmiin hiuslenksuilla! 🤣
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Olen samaa mieltä. Ja tuo painopeitto on vielä erityisen taipuvainen menemään myttyrään, joten olen sadistisesti sitonut sen kulmistaan pussilakanan kulmiin hiuslenksuilla! 🤣
Välillä tekis mieli ottaa nitoja käteen ja naksutella ne yhteen....mutta tekis kyllä pesemisestä vähän haastavampaaxD
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,690
Reaktioarvo
1,624
Auts, ei kuulosta kivalta! D:

Mullakin on painopeitto, mutta oon pitänyt sitä tähän mennessä ihan vaan tavallisen peiton päällä. Sitten joskus (varmaankin säiden lämmetessä), kun rupeen käyttämään sitä sillein "normaalisti" pussilakanan kanssa, niin pitääpä sitten varautua tämmöseen ilmiöön! D:
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Auts, ei kuulosta kivalta! D:

Mullakin on painopeitto, mutta oon pitänyt sitä tähän mennessä ihan vaan tavallisen peiton päällä. Sitten joskus (varmaankin säiden lämmetessä), kun rupeen käyttämään sitä sillein "normaalisti" pussilakanan kanssa, niin pitääpä sitten varautua tämmöseen ilmiöön! D:
Kannattaa pukeutua sähköä eristävään kumipukuun silloin! ⚡
 
Ylös Pohja