qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Miks vitussa siin jossai paperis pitää olla se kysymys kiinnostuksesta sukupuolielämään :DDDD En osaa IKINÄ vastata siihen. Yleensä laitan vaan sen "kiinnostukseni sukupuolielämään on pysynyt ennallaan" koska kai se yleensä on niin mut jotenki tuntuu vaikealta ku harvemmin sitä kiinnostusta edes on ja mitä sillä tarkotetaan, ajatuksia vai mitä, koska ei mulla oo minkäänlaista mielenkiintoa harrastaa seksiä :D jotain fiiliksiä voi olla mut seksi ei missään nimessä ole mun juttu, ei nyt eikä todennäköisesti ikinä ja asia on aina ollut näin. Niin joka kerta vituttaa se sama saatanan kysymys. Joten pistän siihen sit aina sen "kiinnostukseni sukupuolielämään on pysynyt ennallaan" kun en tiedä oikein. Enhä mä oo ees koskaan ollu kenenkään kanssa sängyssä enkä todennäköiswsti aiokaan. Kyllä mul jonkinlainen libido on mutta se vaihtelee hurjasti esim joskus saattaamennä pitkiäkin aikoja ettei oo yhtään mitään tunnetta mistään panetuksesta, ei niinku tietoakaan, ja joskus taas enemmän, mut aina se ällöttää ja ahistaa joten. Se siis vaihtelee, välillä oon täysin "tunteeton" siinä suhteessa ja välillä saattaa olla enemmänkin (mutta se on aivan karseeta jos on koska ahistaa ja ällöttää eikä seksi eikä mikään ole mun juttuni). Oikeasti joka kerta ärsyttää toi sama kysymys kun en osaa vastata siihen totuudenmukaisesti. Mun kiinnostus sukupuolielämäänhäm on periaatteessa aina nolla koska en oo IKINÄ hinkunut siihen tilanteeseen että pääsisin jonkun kanssa oikeasti sänkyyn. Silleen jos puhutaan for real. Mut tunteiden tasolla se ei oo aina nolla mut ahistus ja ällötys on aina läsnä oli panetusta tai ei. Mut sit kai se eka vaihtoehto on totuudenmukaisin en oikee tiiä :Ddddddd koska eihän se kai sinänsä oo muuttunut mihinkään. Tai en tiiä :-----D ku todellista kiinnostusta ei oikeen oo ikinä ollu niin eh. Kai se sitten on pysynyt samana haha. Tosta vois kysyä oikeen lääkäriltä että mitähän mun kuuluis tossa vastata mut en vaa ikinä oo viittiny tai jaksanu. Oli siin muitakim sellasia kysymyksiä mitkä oli sairaan vaikeita mut toi on aina se mun suurin inhokki :-----d aina sillee"ah shit here we go again" 😌 kysykää nyt sitten aseksuaalilta ja neitsyeltä että onko kiinnostus sukupuolielämään pysynyt ennallaan 🤔 here we fucking go.
Enkä mä edes oikeasti ole mitenkään tosissaan kauheen vittuuntunut mutta oon lähinnä hämmentynyt kun siihen on aina niin pirun hankala vastata. Eikä ees tiiä mitä sillä tarkotetaan.
Ärsyttää kyllä vähän että oletetaan että kaikilla on alunperinkään kiinnostust. Kun ei oo koskaan oikein ollu vaikka mult ja kaikilta sitä oletetaankin ja odotetaan jne. Hah. Hulvatonta.
Enkä mä edes oikeasti ole mitenkään tosissaan kauheen vittuuntunut mutta oon lähinnä hämmentynyt kun siihen on aina niin pirun hankala vastata. Eikä ees tiiä mitä sillä tarkotetaan.
Ärsyttää kyllä vähän että oletetaan että kaikilla on alunperinkään kiinnostust. Kun ei oo koskaan oikein ollu vaikka mult ja kaikilta sitä oletetaankin ja odotetaan jne. Hah. Hulvatonta.