Riisitassu
Jokapaikanhöylä
- Reaktioarvo
- 1,255
D':
Ahh mä en oo tehny sitä koska en pystyD:Sepä juuri. Sattui vähän sieluun kun otin Demin pois kirjanmerkeistä.
Revin suoraan kaikki haavani auki...Ahh mä en oo tehny sitä koska en pystyD:
En oo vielä hyväksynyt koko asiaa ja tuntuu niin väärälle että tuo nököttää tuossa varmaan vielä kolmen vuoden päästäkin
Saisko tänne varasijaankin sellaisen pastellisen demimäisen tunnelman? 💔
Mä taidan vain unohtaa niiden olemassa olon...D:Revin suoraan kaikki haavani auki...
hyvä kysymys mutta ehkä asiakaspalvelu olis täynnä kysymyksi miks demi ei toimiJa nyt koko sivu poistetaan D: Miks ei voi vaan jättää sitä niin että keskusteluja pystyy vielä lukemaan? D:
Mutta jos jossain näkyvässä paikassa lukisi että demi on lopetettu? *epätoivoista ulinaa*hyvä kysymys mutta ehkä asiakaspalvelu olis täynnä kysymyksi miks demi ei toimi
hyvä kysymys miks ei lue tai ei voi jättää sivua kuka kysyy a lehdiltäMutta jos jossain näkyvässä paikassa lukisi että demi on lopetettu? *epätoivoista ulinaa*
Nettisivujen ylläpito ei ole ilmaista, vaikkei niitä käytettäisikään. En tosin tiedä, mitä Demin kaltaisen sivun domain maksaa.Ja nyt koko sivu poistetaan D: Miks ei voi vaan jättää sitä niin että keskusteluja pystyy vielä lukemaan? D:
Ei tullutkaan mieleen äsken mutta niinhän se onkin.Nettisivujen ylläpito ei ole ilmaista, vaikkei niitä käytettäisikään. En tosin tiedä, mitä Demin kaltaisen sivun domain maksaa.
Kyllä D:Tuleekohan kohta tuplatyhjä olo ku kokonaa poistuu,, D: