Seksuaalisuus & sukupuoli tuntuu et oon kiinnostunu vaan aikuisista miehistä

fitmit

Uusi
Liittynyt
14.2.2021
Viestejä
28
Reaktioarvo
13
ää entiiä mutsiis tällä hetkellä oon kiinnostunu mun yhestä opettajasta ja tää nyt on pitkä ja hankala juttu, mut pointti täs kesussa on se et siis oikeesti nyt en haluais mitään kenenkään oman ikäseni kanssa (14v) vaan lähinnä oon kiinnostuneempi miehistä (25-40v) ja moni mies on mun silmään ”attractive” toisinku jätkät..
et en tiedä, nyt en silleen mitään tän opettajan kans haluais ja koen olevani kuitenki sen verran kypsä et tajuan etten mä nyt mitään vois kenenkään aikuisen kanssa saadakaan enkä haluaisi, mut jotenki outo olo ku muut puhuu söpöistä pojista ja sit ite oon sillee njääh ja heti oon jostai miehestä taas ihan sekasin
 

lol

Harjoittelija
Liittynyt
14.2.2021
Viestejä
4
Reaktioarvo
4
Kuulostaa aika normaaleilta tunteilta, varsinki ku ymmärrät, ettet oikeesti voi olla ton ikäsenä noin vanhojen miesten kanssa. Jos se lohduttaa yhtään, niin pidä mielessä, et parin vuoden päästä, ku oot itekki vanhempi, niin sun ikäset pojatki alkaa muuttua miehiks ja sitte ehkä pääset enemmän sisään noiden kavereides ihastuskuvioihin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,657
Reaktioarvo
2,896
Vedä sinkkuna teinivuodet niiku mäki oon tehny ja sit aikuisena kattoo onks tilanne sama. Täysi-ikäisenä ainakin on ihan ok deittailla vaikka kuinka vanhaa tahansa. Harmittaa kyllä varmasti varsinkin just noiden kavereiden takia. Samaistun paljonkin tuohon, olin pitkälti aika samanlainen paitsi että ikäpreferenssini menivät tuosta vielä paljon ylöspäin. Toisaalta oli siellä omanikäsiäkin joukossa muutamia. Ja sitte just jotain kolme-nelikymppisiäkin. Mutta kyllähän se vähän vitutti ja toisaalta vituttaa edelleen ku kaverit elää ihan eri maailmas ku mä. Nykyään 22-vuotiaana tykkään edelleen pääasiassa itseäni paljon vanhemmista, usein yli 50-vuotiaista ja hyvin usein ne sattuu olemaan julkkiksia. Joten onhan se hauska kuunnella kavereiden ihastus- ja seurustelukuvioita sun muita kun itse et pysty edes kuvitellakaan ainakaan tällä hetkellä ketään muuta jonka kanssa haluaisit olla kuin nää pari julkkista. Suorastaan hulvatonta. Tulee vähän ulkopuolinen olo mutta eipä voi mitään.
 

fitmit

Uusi
Liittynyt
14.2.2021
Viestejä
28
Reaktioarvo
13
Vedä sinkkuna teinivuodet niiku mäki oon tehny ja sit aikuisena kattoo onks tilanne sama. Täysi-ikäisenä ainakin on ihan ok deittailla vaikka kuinka vanhaa tahansa. Harmittaa kyllä varmasti varsinkin just noiden kavereiden takia. Samaistun paljonkin tuohon, olin pitkälti aika samanlainen paitsi että ikäpreferenssini menivät tuosta vielä paljon ylöspäin. Toisaalta oli siellä omanikäsiäkin joukossa muutamia. Ja sitte just jotain kolme-nelikymppisiäkin. Mutta kyllähän se vähän vitutti ja toisaalta vituttaa edelleen ku kaverit elää ihan eri maailmas ku mä. Nykyään 22-vuotiaana tykkään edelleen pääasiassa itseäni paljon vanhemmista, usein yli 50-vuotiaista ja hyvin usein ne sattuu olemaan julkkiksia. Joten onhan se hauska kuunnella kavereiden ihastus- ja seurustelukuvioita sun muita kun itse et pysty edes kuvitellakaan ainakaan tällä hetkellä ketään muuta jonka kanssa haluaisit olla kuin nää pari julkkista. Suorastaan hulvatonta. Tulee vähän ulkopuolinen olo mutta eipä voi mitään.
no niin ajattelinki et nyt ei oo kuitenkaa kiire alkaa mihinkää ja jos nyt kiinnostaa vaa vanhemmat niin en voiskaan. ja joo voihan tää muuttuu ajan myötä en tiedä. jajoo onhan se vähän vaikee ku en ees kavereille oo viittiny mainita tästä mun kiinnostuksesta vanhempiin, vaikka ne kyllä tietää tästä opettajasta ja tän koko jutun.
 

aarre

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
63
Reaktioarvo
48
mulla oli sama ja nyt aikuisenakin oon kiinnostunut vaan yli 30-vuotiaista. en oo ikinä edes säätänyt oman ikäiseni kanssa.
 

fitmit

Uusi
Liittynyt
14.2.2021
Viestejä
28
Reaktioarvo
13
mulla oli sama ja nyt aikuisenakin oon kiinnostunut vaan yli 30-vuotiaista. en oo ikinä edes säätänyt oman ikäiseni kanssa.
hyvä kuulla etten oo ainoo. lähinnä tässä on vaan se tuska kun ei voi saada sit mitään ennenku on ite 18
 
Ylös Pohja