Mielenterveys Tuntuu taas ettei oikeen mee elämässä vahvasti

  • Keskustelun aloittaja teus
  • Aloituspäivämäärä

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Noh, otsikko kertoo paljon. Jotenki kaikki asiat mitkä ennen on mennyt hyvin on alkanu vähän menee huonosti. Vaikka yritän että menis parisuhteessakin hyvin ja oon niinkuin ennen ja tehään yhessä ja puhutaan asiat läpi, niin silti ollaan yhdessä huomattu että menee ehkä vähän huonommin kuin ennen. Ja toikin nyt vaan oli yks esimerkki, niitä asioita tai alueita on enemmänkin. Tuntuu vaan siltä ettei pää vähän kuin pysy mukana, tai et jotain ois muuttumassa. Mä oon aina ollut tosi lapsellinen ja otan asiat aika isosti, niin oon miettinyt voisko kaikki tää tällänen johtua siitä, että kohta loppuu peruskoulu ja sit pitäs yhtäkkiä vähän niinkun osata aikuistuu ja olla itsenäinen. Kun aika varmasti tää johtuu kaikki nyt vaan siitä ettei pää pysy mukana ja en ehi jotenkin ajatella ja käsitellä näitä juttuja mitä on tulossa tapahtumaan tulevaisuudessa. Mä oon muutenkin sellanen ihminen, joka jännittää ja pelkää automaattisesti kaikkee uutta ja toi tulevaisuus on sellanen mikä mua aina on pelottanu.

Ei tällä oikeestaan oo pointtia, tuntu vaan siltä että haluu jotenkin käsitellä edes vähän tätä tai ajatella asiaa. Helpottihan tää onneks vähäsen, mutta silti on vähän sellanen että miten pitäisi jaksaa, kun ei tiedä mikä itteään vaivaa tai miten auttaa omaa pääkoppaansa tässä kaikessa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Kun mä en ikinä voi tietää sitä, mitä tulee tapahtumaan vaikka kuinka haluaisinkin tietää.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Siis oletko ysillä nyt?
Jos ei oo edessä muutto omilleen niin ei peruskoulun jälkeinen elämä ihan hirveetä aikuistumista vaadi. Muista olla ottamatta turhia paineita:)
 

teus

wompwomp
Liittynyt
3.6.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
124
Siis oletko ysillä nyt?
Jos ei oo edessä muutto omilleen niin ei peruskoulun jälkeinen elämä ihan hirveetä aikuistumista vaadi. Muista olla ottamatta turhia paineita:)
Joo ysillä ollaan ja sitten ois edessä asuntola hommelit, kun tuppaan asumaan aivan jäätävässä tuppukylässä, jossa ei edes bussit kulje. Ihanaa, jos asia on noin, koska itsehän olen maailman nössöin ihminen tällästen suhteen :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Joo ysillä ollaan ja sitten ois edessä asuntola hommelit, kun tuppaan asumaan aivan jäätävässä tuppukylässä, jossa ei edes bussit kulje. Ihanaa, jos asia on noin, koska itsehän olen maailman nössöin ihminen tällästen suhteen :D
Äh rutto No sit hirveeti tsemppiä asuntolassa ei oo yksin<4
 
Ylös Pohja