Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
kaikki tekee noin tiktokissaOikeest toi "ootko joku 021" eihhhh miksei vaa sanois et -21. Tai jotai. Mut et... 021??
Juu varmasti mutta voisivat lopettaa sen :D ei oo ennenkään sanottu mitään että jos joku on syntyny vuonna 1921 että "ootko joku 921"kaikki tekee noin tiktokissa
niinpä oon miettiny miks ne teekee niinJuu varmasti mutta voisivat lopettaa sen :D ei oo ennenkään sanottu mitään että jos joku on syntyny vuonna 1921 että "ootko joku 921"
no jep, ei mitään logiikkaa miun mielestä :DOikeest toi "ootko joku 021" eihhhh miksei vaa sanois et -21. Tai jotai. Mut et... 021??
Niimpä ja kun se kuulostaa vielä ihan järkevältä pitäisi mielestäni lausua kaksykkönen (ihan kuten nollanolla, nollayksi, nollakolme, nollaseiska, nollakasi jne) eikä minään nollakaksykkönen tai kakskytyksOikeest toi "ootko joku 021" eihhhh miksei vaa sanois et -21. Tai jotai. Mut et... 021??
Oneiköhän ne kaikki kommentit tiktokissa ole vähän tuota luokkaa. ainakin tällaisen kuvan olen saanut vaikken itse siellä käykään.
NiinpäNiimpä ja kun se kuulostaa vielä ihan järkevältä pitäisi mielestäni lausua kaksykkönen (ihan kuten nollanolla, nollayksi, nollakolme, nollaseiska, nollakasi jne) eikä minään nollakaksykkönen tai kakskytyks
Siellä olevat aikuisetkin on myös vähän outoa porukkaaTikTok nyt tuntuu olevan täynnä pikku lapsosia, joten kommenttien taso ei ihmetytä yhtään.
Kieltämättä!Siellä olevat aikuisetkin on myös vähän outoa porukkaa