Ihastuminen Tykkääköhän han minusta?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Tässä on luomani keskustelut hänestä jos kaipaatte lisä informaatiota
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
En kehtaa jos ollaankin vaan kavereita koska jos ollaan niin en halua säikäyttää helvettiin sitä. Sitä paitsi mitenkähän käy kun asutaan oikeesti monen sadan kilometrin päässä toisistamme
Kysy häneltä et voitteko joskus tavata. Ja siis onhan toikii sinänsä paljon mut mul on ollu joku ehkä säätö 6000 km pääs ja no sielt varmaa joku ehkä muukin vielä tulee...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Tällä hetkellä me yritetään selvittää kuka mun juhannus yön kukista on elinvoimaisin=kuka on mun tuleva kumppani
 
Viimeksi muokattu:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
No siis keskusteltiin taas vähän syvällisemmistä asioista ja se sano et sille riittää kaikki draama ja se haluu vaan kavereita (ei siis sanonut suoranaisesti mulle että haluaa OLLA kavereita minun kanssa eikä mitään muuta, mutta jos haluaa kavereita niin olen mielelläni sellainen), joten ei siinä. Ollaan sit ilmeisesti kavereita ja koska en edes ole varma olenko ihastunut ihastunut vai hypetänkö sitä että olen tavannut ihanan ihmisen niin se sopii minullekin kun en halua menettää taas yhtä ihmistä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
No siis keskusteltiin taas vähän syvällisemmistä asioista ja se sano et sille riittää kaikki draama ja se haluu vaan kavereita, joten ei siinä. Ollaan sit ilmeisesti kavereita ja koska en edes ole varma olenko ihastunut ihastunut vai hypetänkö sitä että olen tavannut ihanan ihmisen niin se sopii minullekin kun en halua menettää taas yhtä ihmistä
ihastuminen on monimutkaista
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Yllättävän hyvässä kunnossa kaikki :o
Ootko kattonu et onko jonkun kukka muuttanu väriä tai taittuuko se kun sen nostaa ja onko siitä lähteny lehtiä ja öömmm onko se katkennu jostaki kohi
Joo apila, niittyleinikki, päivänkakkara ja tuo keltainen tuolla reunassa olivat pehmentyneet niin etteivät pysy pystyssä ja rytistyneet lehdiltä
 
Ylös Pohja