Aihe vapaa Tykkäättekö mun "tupakkakotelosta"

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
tupakkakotelo.png

Mietin et mihin saisin laitettuu yhen tupakan silleen et se selviäis ehjänä ja sattu olee tommonen putkilo mikä mun piti ottaa joskus labraan mukaan mut unohin ja sit se jäi mulle.. Huutonaurahdin ku tajusin et toi on just sopivan kokonen yhelle tupakalle. :'D

Ja joo yritän lopettaa tupakoinnin. En siks osta kokonaisii askeja vaa usein kysyn vaan joltaki randomilta et voiks ne myydä yhen... Nii siks tarttesin jonku jutun mis kuljettaa se tupakka kotiin (ku halusin vast illal polttaa).

Olipas typerä keskustelu mut mul ei oo oikeen hirveesti kavereita kelle jakaa tätä. :''D Ja en suosittele tupakoimista kenellekään.
 
Viimeksi muokattu:

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Meinasin siis 4.6 lopettaa polttamisen kokonaan ku sillon on audacity to hope päivä. Itelle se on vähän semmonen päivä et vaik oot aikasemmin epäonnistunu jossain nii oot kuitenki toiveikas sen suhteen et nyt onnistut. Tai et niin sanotusti kehtaat vieläki olla toiveikas aikasemmist kokemuksista huolimatta ja vaik todennäkösyys et epäonnistut taas on iso. Mut mähän aion siis onnistua! Hah.

Kelasin kans et voisin sit ku lopetan nii jättää yhen tupakan tonne putkiloon sillee et jos tulee joku tosi paska tilanne nii sit on yks tupakka, hah. Ja en nyt puhu siitä et "yhy jotain kurjaa tapahtu haluun polttaa" vaan sillee tyylii et on tulossa maailmanloppu tai jotain. Vaik todennäkösyys sille on tosi pieni mut koen et se on silti hauska juttu mitä pitää itellä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Muistuttaa mua vähän mun saippuan matkapullosta joka on oikeesti bakteerien kasvatukseen tehty pullo:D
 
Ylös Pohja