Gallup Tykkäättekö enemmän mansikoista, mustikoista, vadelmista vai puolukoista? (kysely)

Mikä marja on lempparisi?


  • Ääniä yhteensä
    26

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ja nää nyt lasketaan tässä kesuissa marjoiksi vaikka onkin jotain artikkeleita ettei jotkut ees oo marjoja. :D Saa laittaa useemman vastauksen.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Rakastan kaikkia marjoja, mutta mansikat ovat kyllä jumalten ruokaa.
Mä taas en oo varma mansikoiden ja mustikoiden välillä. D: (jotka on oikeestaan ainoita marjoja joista tykkään) Tykkään tosi paljon mansikkatilan mansikoista, mutta myös metsämansikoista vaikkei niitä paljoa tulekkaan syötyä. Ja metsämansikat on tosi hyvii, mutta mustikkatilan mustikat on mun mielestä pahoi. Liian tasaista, että voisin mitenkään valita. D:
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Mansikat ja vadelmat ovat suosikkejani. En muista sen thden mansikkalajikkeen nimeä, mutta se todella iso ja makea. Olisko polka..
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ilmeisesti en ole ainoa, jonka oli pakko valita useampi vaihtoehto. :D Kukaan ei oo vielä vastannut puolukoita. Taitaa olla enimmäkseen vain noi vadelmat, mansikat ja mustikat ihmisten mieleen. D:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Ilmeisesti en ole ainoa, jonka oli pakko valita useampi vaihtoehto. :D Kukaan ei oo vielä vastannut puolukoita. Taitaa olla enimmäkseen vain noi vadelmat, mansikat ja mustikat ihmisten mieleen. D:
Tykkään puolukoistakin, mutta ne ovat niin happamia, ettei niitä tule pelkiltään syötyä kuten noita muita vaihtoehtoja. Puuron seassa puolukat ovat eliittiä, kunhan on jotain makeutusta.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Annoin äänen pelkille mustikoille, mutta tykkään kyllä tosi paljon myös mansikoista ja vadelmista. Mustikoihin liittyy kohdallani sellainen "tunne-elementti", että poimin niitä joka vuosi metsästä isot määrät. Vadelmiakin, mutta niitä vähemmän. Puolukat on sinänsä ihan jees esim. hillomuodossa, mutta muuten eivät oikein maistu (tai ehkä en vaan ole oppinut käyttämään niitä).
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Puolukat on kyllä mun suosikki! Ne on mun mielestä ihanan kirpeitä ja koostumukseltaan ihanteellisia: ei siemeniä hampaankoloissa niin helposti ja kuori pysyy ehjänä paremmin kuin mustikoissa ja vadelmissa. Tykkään myös puolukkasurvoksesta ja paljaalleen pakastetuista puolukoista sokerilla ja ilman.

PS. Karviaisetkin on namia
 
Ylös Pohja