U vai m lähettää opettajalle viesti

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Ja kysyä voinko esittää oman osani esitelmästä etänä esiintymiskammon takia. Tää vaivaa vieläkin ja herään keskellä yötä stressiin. En tiiä mitä muut ryhmäläiset aattelee.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Se on se sama esitelmä mistä ruikutin tänne aikasemmin
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
M D:

Tuli mieleeni oma kokemus, kun ysillä mun ois pitäny esittää kirjailijasta kertova esitelmä luokan edessä. Kun tuli mun vuoro, niin menin täysin lukkoon ja paniikkiin ja aloin itkeä. Ope tuli mun luokse ja tottakai yritti jos olisin voinut esittää esitelmän luokan edessä, mutta en vaan pystynyt siinä mielentilassa. Esitelmän arvosana oli numeroa huonompi, mutta mulle tärkeämpää oli se että opettaja ymmärsi mun toiveen siinä vaiheessa.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
M D:

Tuli mieleeni oma kokemus, kun ysillä mun ois pitäny esittää kirjailijasta kertova esitelmä luokan edessä. Kun tuli mun vuoro, niin menin täysin lukkoon ja paniikkiin ja aloin itkeä. Ope tuli mun luokse ja tottakai yritti jos olisin voinut esittää esitelmän luokan edessä, mutta en vaan pystynyt siinä mielentilassa. Esitelmän arvosana oli numeroa huonompi, mutta mulle tärkeämpää oli se että opettaja ymmärsi mun toiveen siinä vaiheessa.
Mä aloin itkemään viimeksi lukiossa, eli tuttu juttu. Etänä esittely olis mulle okei, mutta pelottaa mitä muut ryhmäläiset aatelee.. D:
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
M D:

Tuli mieleeni oma kokemus, kun ysillä mun ois pitäny esittää kirjailijasta kertova esitelmä luokan edessä. Kun tuli mun vuoro, niin menin täysin lukkoon ja paniikkiin ja aloin itkeä. Ope tuli mun luokse ja tottakai yritti jos olisin voinut esittää esitelmän luokan edessä, mutta en vaan pystynyt siinä mielentilassa. Esitelmän arvosana oli numeroa huonompi, mutta mulle tärkeämpää oli se että opettaja ymmärsi mun toiveen siinä vaiheessa.
Aika kauniisti toimittu opettajaltasi. Meillä sai ysillä esitelmästä nelosen, jos siitä luisti, ja muistaakseni se vielä arvosteltiin yksittäisen kokeen tasoisesti.
 
Ylös Pohja