U vai M rippikoulu?

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Ei kauhee kiinnostavalt kuulost mun korvaa kyl, mut kumpi :D?
(ja aihealueest e oikeen tiiä mihi kuuluis D:)
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Saa rahaa rippijuhlissa niin mahdollisuus
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Jätin välistä kun koin enemmän uhkana kuin mahdollisuutena. Olen jo hyvin nuoresta ollut sitä mieltä, että kristinusko ei ole minulle oikea uskonto. En muutenkaan juuri pidä leireistä, ovat lähinnä ahdistavia. Päätös ei kaduta alkuunkaan. En koe jääneeni kovin paljosta paitsi.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Rippilahjana saa rahaa niin siltä osin mahdollisuus. Muuten sanoisin uhka, koska itselleni oli aivan helvetin traumatisoiva kokemus kiusaamisen ja ulkopuolelle jättämisen vuoksi.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
M, vaikka ryhmähän siihen kokemukseen suurimmilta osin vaikuttaa. Olin ennakkotapaamisisten perusteella aika epäuskoinen, mutta ensimmäisen varsinaisen leiripäivän iltana tuntui, että oltaisiin vietetty leirikeskuksella jo kokonainen viikko. Tuon voi käsittää toisellakin tavalla, mutta tarkoitin hyvällä. Siellä oli alusta asti tosi hyvä meininki.
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
varmasti mahdollisuus, mutta jos et oo kovin uskonnollinen ihminen, niin suosittelen ehdottomasti protua :)
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
sanoisin m.
toisaalta omalla kohdallani ei ollu mikään kovin hyvä ratkasu, kun mielenterveys oli sillon päin vittua ja koin et se leiri jotenkin piti miut jatkuvasti kuormittuneessa ja ylivirittyneessä tilassa D: se vaan korosti sitä mun haamuoloa ja semmosta ulkopuolisuuden tunnetta, mikä mulle muutenkin helposti tulee. että niin, ite en oikein pystyny leiristä nauttimaan, mutta ehkä se oli kuitenkin ihan hyvä et kävin sen, koska muuten ois tuntunu että jotain tärkeetä jää kokematta. olin kuitenkin oottanu sitä pienestä asti.
btw olen ortodoksi, joten en menny ns. perinteiselle riparille, vaan meillä se on kristinoppileiri D:
 
Ylös Pohja