Se väri itessäänAi? Mikä siinä?
Ai, miks niin? Mun naapurissa kyllä asuu eräs, jolla on violetit hiukset, ja mun mielestä ne on ihan sikatyylikkäät! Näyttäispä itekin yhtä tyylikkäältä.U koska näyttää musta hoopolta
No makuasioita ei niistä voi siinä mielessä tapella tai perustella että miksi on mieltä x. Musta vaan näyttää huvittavilta sellainen niin epäluonnolisen värinen ja uskoisin vahvasti että moni ihminen ajattelee samoin.Ai, miks niin? Mun naapurissa kyllä asuu eräs, jolla on violetit hiukset, ja mun mielestä ne on ihan sikatyylikkäät! Näyttäispä itekin yhtä tyylikkäältä.
Kyllä ne luonnollisetkin osaa näyttää huvittavalta jos on väärä sävyNo makuasioita ei niistä voi siinä mielessä tapella tai perustella että miksi on mieltä x. Musta vaan näyttää huvittavilta sellainen niin epäluonnolisen värinen ja uskoisin vahvasti että moni ihminen ajattelee samoin.
Niin?Kyllä ne luonnollisetkin osaa näyttää huvittavalta jos on väärä sävy
Jos värjäisin vaaleenpunaseks tai oranssihtavan punaseks niin näyttäiskö nekin sun mielestä ”hoopolta”?No makuasioita ei niistä voi siinä mielessä tapella tai perustella että miksi on mieltä x. Musta vaan näyttää huvittavilta sellainen niin epäluonnolisen värinen ja uskoisin vahvasti että moni ihminen ajattelee samoin.
Joo näyttäis hyvin todnäkJos värjäisin vaaleenpunaseks tai oranssihtavan punaseks niin näyttäiskö nekin sun mielestä ”hoopolta”?
(tiiät et haluun vaaleenpunaset hiukset)
Muttasiis vastaus kysymykseen: EHDOTTOMASTI M!!!!!
Ai kaikki ketkä?Näyttääkö kaikki sun mielestä sitten hoopolta?
Aika usein kyllä. Toki riippuu minkä väriseksi värjätty.Joilla on värjätyt hiukset?
Lol!Aika usein kyllä. Toki riippuu minkä väriseksi värjätty.
Luonnolliset värit lähinäMinkä värinen ei näytä hoppolta?
Tarkotatko luonnollisella omaa väriä vai jotain muuta?Luonnolliset värit lähinä
Luonnollisen näköistä väriä. Sellaista joka voisi olla jollain ihmisellä luonnostaan.Tarkotatko luonnollisella omaa väriä vai jotain muuta?
varmasti osa voi näyttää niistäkin? Väitinkö muuta?Osaa nekin näyttää hoopolta. Se riippuu kuule ihan ihmisestä, väristä, hiuksista ja tilanteesta.
Ollaanpa sitä konservatiivinen... :DJoo näyttäis hyvin todnäk
En oo mielestäni kauheen konservatiivinen. Musta vaan epäluonnolisen väriseksi värjätyt hiukset näyttää ihan vitun karseelta ja siksi u.Ollaanpa sitä konservatiivinen... :D