Vaatteet Uimashortsit?

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Oon tässä kesää odotellessa miettiny et pitäiskö hommata uudet uikkarit, koska vanhat alkaa olla aika kärsineet. Kelasin eka ostaa semmosen ihan perus kokovartalouikkarin niiku aina ennenki. Mut sit tuli mieleen, et mitä jos ostaisikin uimashortsit ja niiden kanssa jonkun kivan bikiniyläosan. En oo ikinä ollu bikinityttöjä, mut shortsien kanssa vois kyl mennä hyvin. Muutenki kesäisin käytän about aina shortseja, joten miks ei myös uimisessa. Täytyy nyt varmaa alkaa ettii jotain kivoja shortseja, salee miesten, koska naisille tehtyjä on niin vähän ja sit ne on yleensä semmosia biker shorts tyyppisiä. Jos jollain on hyviä vinkkejä tai omakohtaista kokemusta niin kertokaa, luen mielellään.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
No siis itellä on just poikien uimashortsit+bikini yläosa ja on muuten mun lemppari uikkarit tähän mennessä. Ihan perus puman lastenmalistoa ne taitaa olla:D
Mutta ei siinä muuta, uimahallissahan ei saa (kai) taskullisilla uimashortseilla uida.
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
No siis itellä on just poikien uimashortsit+bikini yläosa ja on muuten mun lemppari uikkarit tähän mennessä. Ihan perus puman lastenmalistoa ne taitaa olla:D
Mutta ei siinä muuta, uimahallissahan ei saa (kai) taskullisilla uimashortseilla uida.
nii joo toi uimahallijuttu on kyl ihan totta, täytyy varmaan aina etukäteen tarkistaa että missä voi ja missä ei. Ku esim. meijän lähellä olevassa uimahallissa saa uida uimashortseilla (taskullisilla?), mut sit yhes toises valvojat tuli valittaa mun veljelle.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Tein ysiluokan lopulla tilauksen, johon kuului päättäjäismekko, ja luokkaretkeä varten uusi reppu kulahtaneen tilalle sekä uimashortsit, koska kaipasin jotain vaihtelua perusbikineihin. Reppu ja shortsit ovat edelleen viiden vuoden jälkeen kovassa käytössä, ja mekko oli päällä myös ylppäreissä. Kauppa taisi olla Boozt.com jos en ihan väärin muista, sieltä löytyi sattumalta juuri sellaiset uimashortsit mitä olin ajatellutkin.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
nii joo toi uimahallijuttu on kyl ihan totta, täytyy varmaan aina etukäteen tarkistaa että missä voi ja missä ei. Ku esim. meijän lähellä olevassa uimahallissa saa uida uimashortseilla (taskullisilla?), mut sit yhes toises valvojat tuli valittaa mun veljelle.
Aa joo, ei niistä ota selvää
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Update:
Ostin ne shortsit ja elämäni ekan bikiniyläosan tossa jonkun aikaa sitten. Nyt oon menossa testaamaan niitä ekaa kertaa ja samalla vihdoin heittämään talviturkin :D
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Ja löyty siis ihan cubuksesta just semmoset millasii olin kelannut, joten oon oikeen tyytyväinen!
 

hobitti

Asiantuntija
Liittynyt
19.5.2023
Viestejä
358
Reaktioarvo
63
No siis itellä on just poikien uimashortsit+bikini yläosa ja on muuten mun lemppari uikkarit tähän mennessä. Ihan perus puman lastenmalistoa ne taitaa olla:D
Mutta ei siinä muuta, uimahallissahan ei saa (kai) taskullisilla uimashortseilla uida.
Saa.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
hyvä että löysit sopivat! ite ostin omani stadium outletista alle 10€, koska budjettitilanne ei ollu kauheen hyvä, mutta nekin on tehny tehtävänsä
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mäki oon alkanut viime aikoina miettii et tavallaan uimashortsit vois olla kivat. Mulla oli semmoset joskus ehkä 12-vuotiaana ja sen jälkeen oon käyttänyt tätä kokouimapukua. Uimashortseissa olis kyl ehottomasti se hyvä puoli ettei niistä näkyis tyyliin puoli persettä, joka on aika häiritsevää. D:
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Mäki oon alkanut viime aikoina miettii et tavallaan uimashortsit vois olla kivat. Mulla oli semmoset joskus ehkä 12-vuotiaana ja sen jälkeen oon käyttänyt tätä kokouimapukua. Uimashortseissa olis kyl ehottomasti se hyvä puoli ettei niistä näkyis tyyliin puoli persettä, joka on aika häiritsevää. D:
Joo voin suositella, on tosi mukavat ja kivat käytössä.
 
Ylös Pohja