Opiskelu ujobiseksuaalin 5 askelta opiskeluun

Opiskelu ja itseopiskelu

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
1. tuijota tehtäviä vihaisesti
2. yritä tehtävää materiaali auki vieressä
3. katso luentovideot ja yritä tehdä tehtäviä samalla
4. itke kun mikään tehtävä ei onnistu ja heitä tämän seurauksena vihkot parvekkeelle
5. aloita alusta

mites teidän opiskelut sujuu?
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Laskareissa tulee mahtava fiilis kun laskarien pitäjä antaa vihjeen ja tyypit naurahtelee ja sanoo että "ai noin se pitääkin tehä" ja itse on aivan pihalla :D toisaalta oon tällä hetkellä sairaalassa joten ei mikään ihme jos ei tule vuosisadan oivalluksia nyt..
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
Laskareissa tulee mahtava fiilis kun laskarien pitäjä antaa vihjeen ja tyypit naurahtelee ja sanoo että "ai noin se pitääkin tehä" ja itse on aivan pihalla :D toisaalta oon tällä hetkellä sairaalassa joten ei mikään ihme jos ei tule vuosisadan oivalluksia nyt..
meillä ei oo laskareita :)) kurssin opettaja mainosti matikan työpajaa kurssin alus mut sano sit tokal viikol et joo tehän ette sit saa hyödyntää tätä työpajaa et apua näihi ei saa kysyä.

oi ei miksi sairaalassa? D:
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
meillä ei oo laskareita :)) kurssin opettaja mainosti matikan työpajaa kurssin alus mut sano sit tokal viikol et joo tehän ette sit saa hyödyntää tätä työpajaa et apua näihi ei saa kysyä.

oi ei miksi sairaalassa? D:
Vanha tuttu masennus meni sen verran pahaksi D: toinen kerta jo tänä vuonna..
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Tutulta kuulostaa D: mulla lentelee kynät vähän väliä seinään ja usein en vaan yksinkertaisesti pysty opiskelemaan vaikka pitäisi ja haluaisinkin
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
Tutulta kuulostaa D: mulla lentelee kynät vähän väliä seinään ja usein en vaan yksinkertaisesti pysty opiskelemaan vaikka pitäisi ja haluaisinkin
samaistun. mut tänään oli parempi päivä! oon tehny 8 tehtävää ja ne ei ollu loppujen lopuks ees kovin vaikeita vaikka aiemmin on tuntunu vaikeilta ja mul on menny aina useempi päivä kaheksan tehtävän tekemiseen!
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
samaistun. mut tänään oli parempi päivä! oon tehny 8 tehtävää ja ne ei ollu loppujen lopuks ees kovin vaikeita vaikka aiemmin on tuntunu vaikeilta ja mul on menny aina useempi päivä kaheksan tehtävän tekemiseen!
Vau 8 *taputtaa* :O ite tein tänään yhen kokeen ja siinä oli jo ihan riittämiin
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
Vau 8 *taputtaa* :O ite tein tänään yhen kokeen ja siinä oli jo ihan riittämiin
uu onnea!! kokeet onki inhottavia :/ nyt pitäs jaksaa tehä 14 tehtävää maanantaihin mennessä ja pitää vapaapäivä jossain vaihees ja toivon mukaa sitsailla torstaina!!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
6. Mieti sängyssä ahdistumassa miten paljon tehtäviä on tekemättä ja miten vähä aikaa koeviikkoon on...Tekemättä tehtäviä kuitenkaan
 
Ylös Pohja