Ihastuminen UPDATE: Kerroin ihastukselle

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Pohdin täällä joku kuukausi sitten että kerronko ihastukselleni ihastumisesta ja niin siinä sitten kävi että päätin kertoa. Liitän tähän nyt silloisen ajatusketjuni:

En koskaan ihastu kehenkään jos en tunne sitä ja pidän tätä vain hyvänä asiana. Toisaalta se johtaa useimmiten siihen, etten uskalla kertoa ihastumisestani koska pelkään että tuhoan ystävyyden :(. Nyt on kuitenkin se tilanne, että olen ollut todella ihastunut yhteen poikaan jo monta kuukautta. Asia on myös niin että hän on kaverini niin käytöstä on hankalampi analysoida. Kaikki kaverini uskovat ihastumisen olevan molemminpuoleista mutta itse en tiedä. Kaikki voi olla vaan sitä että hän on kaverini. Kuvittelen ainakin mielessäni että hän välillä vihjailee ihastuneensa minuun mutta se voi olla vain mun ihastuneiden aivojen kuvittelua. Tai että hän esim. sanoi että on joskus ihastunut yhteen animehahmoon ja tästä noin viikon päästä että olen aika samanlainen kuin tämä kyseinen animehahmo. Hän myös ostaa mulle suklaata ja niin poispäin mutta silti en tiedä. KERRONKO NYT VAAN SILLE?! Ei nähdä vähään aikaan mutta ollaan viestitelty ja mietin että kerronko viestillä vai päin naamaa?

Kuten sanoin, emme voineet nähdä vähään aikaan joten päätin laittaa VIESTIN. Vastaukseksi sain, että tunne ei ole molemminpuoleinen ja että hän on pahoillaan. SILTI samassa viestissä hän kysyi minua ulos:unsure:. Tämän jälkeen sitten tapasimme kun lopulta voimme ja sain kuulla että hän tykkääkin minusta:LOL:. Mitäh?! Aloin itkemään johtuen kaikesta ristiriitaisuudesta. Hänkin alkoi ja halasimme. Kysyin vaan että mitä ihmettä. Nyt en ihan tiedä tilanteesta, ollaan nähty pari kertaa tän jälkeen ja laitettu myös paljon enemmän viestejä kuin ennen.

Meillä olisi alustavissa suunnitelmissa pieni yhden yön matka tänä kesänä ja mietin vaan että mitä ihmettä täällä tapahtuu. Mutta voin sanoa etten kadu hetkeäkään että kerroin. Mmmitä mun pitäs nyt tehdä?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Se ei ehkä aluksi tienny miten reagoida eikä varmaan oikeen vieläkään tiiä kunnolla mitä pittäis tehä :'D
Et siitä vois toki tuo hieman omituinen käytös johtuu.
Mutta ihanaa kun kerroit, oot tosi rohkee <3 Ja tottakai ihanaa myös se et se tykkää susta takaisin!
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Okei mua ois kyl alkanut ärsyttää toi, jos se sit jälkikäteen kertois tykkäävänsä sittenki musta, koska oisin oikeesti alkanut itkee tossa kohtaa, ku oisin saanut kuulla ettei se pidäkkään musta. xD Mut komppaan noita edellisii, kato miten tilanne lähtee tosta etenee. :)
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Okei mua ois kyl alkanut ärsyttää toi, jos se sit jälkikäteen kertois tykkäävänsä sittenki musta, koska oisin oikeesti alkanut itkee tossa kohtaa, ku oisin saanut kuulla ettei se pidäkkään musta. xD Mut komppaan noita edellisii, kato miten tilanne lähtee tosta etenee. :)
Joo mä aloin tietysti itkemään tän viestin laittamisen jälkeen ennen kuin ehdin edes lukea vastausta :LOL:
 
Ylös Pohja