Välillä aurinko paistaa risukasaanki

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
No siis ollaan me jotenkuten joo sopu saatu synnytettyä. Kyl äiti on sujut mun suunnitelmani kanssa, tosin ei se pidä siitä ajatuksesta, että yhdeks vuodeks muuttaisin muualle, kun sit vuoden jälkeen olis taas muuttohommat. :D

Höh, aika tyhmää, että sun äitis ei millään halua tukea sun ajatusta mennä kauemmas kansanopistoon. :/ Tietty kansanopistossa on ärsyttävää sen maksullisuus, mutta kyl on musta kannattavaa hakee kansanopistoon jopa mahdollisesti vähän kauemmas, jos aikoo hakee taiteita opiskelee korkeakouluihin. Taidealoihin kun monet pääsee useimmiten kansanopistojen kautta, kun niistä oppii laadukkaasti tietoja ja taitoja. Esim. yks jätkä sai tosi hyvät pisteet Aallon pääsykokeista sen jälkeen kun oli Teho-opistossa opiskellut. Ja Aaltoon on TODELLA VAIKEA päästä: sinne pääsee usein noin viis prossaa hakijoista. Mä ite hain kyseiseen yliopistoon tänä keväänä, enkä päässyt ennakkotehtävistä läpi. Valmistuminen vaan lykkääntyis elämän aikana, jos taidealoijin yrittää vuodesta toiseen hakee ilman kansanopistokoulutusta.

Aika kivalta kuulosta toi sun opiskelusuunnitelmas. ♡ Musta hortonomin työ vaikuttaa mielenkiintoiselta, vaikka itse en sellaiseksi haluisi. :D On vaan musta aika jännää suunnittella erilaisiin tiloihin kasvillisuuden sijainteja. Ja oon itekin kuullut, että ammattikorkeakouluihin pääsis amiksen todistuksella.

Ja siis tänään sain puhelun kansanopistosta, johon hain. Sain sieltä opiskelupaikan. Asiasta ne oli vahingossa tiedottanut väärään sähköpostiosoitteeseen, niin siks en saanut tästä asiasta mitään tietoa kuin vasta nyt. :D Ihmettelinkin, että kestääpä kauan saada opiskelupaikasta tieto.
Hienoa kun pääsit! Onnea!
 
Ylös Pohja