Tämä kannattaa. Itse luen säännöllisesti ruotsiksi uutisia, jotta pysyy taidot yllä.Hieno idea. Itse voisin vaihtaa ruotsiksi, tarviin kipeästi ruotsitreeniä.
Voisin itsekin alkaa lukea ruotsiksi uutisia. Tällä hetkellä mun ruotsitreenit koostuu lähinnä duolingo-tunneista.Onko se nyt hyvin öljytty kone?
Tämä kannattaa. Itse luen säännöllisesti ruotsiksi uutisia, jotta pysyy taidot yllä.
Aws! 🐟Jep mäkin tykkään tästä
Yksi sosaruksistani käytti joskus myös selitystä "koska kala"
Suosittelen vahvasti.Voisin itsekin alkaa lukea ruotsiksi uutisia. Tällä hetkellä mun ruotsitreenit koostuu lähinnä duolingo-tunneista.
Mä taas opiskelen norjaa duolingossa.Voisin itsekin alkaa lukea ruotsiksi uutisia. Tällä hetkellä mun ruotsitreenit koostuu lähinnä duolingo-tunneista.
Joo tollaset kyllä rupeaa helposti sekoittumaan keskenään. :D Mä opiskelen duolingossa ruotsin lisäksi ranskaa ja saksaa, onhan se aika hauskaa puuhaa vaikken nyt varmaan mitään suurta kielitaituruutta tavoitakaan.Mä taas opiskelen norjaa duolingossa.
On tää vähän vaarallista kun kirjotin yhteen enkun kokeeseen "who"n tilalta "hwo"(norjaksi siis esim hva hvem) ja niitä lukemattomia kertojä kun är on er ja inte on ikke...:D
Jep. Musta olis hauskaa osata puhua norjaa ja yks mun hyshys unelmista olis asua norjassa joskusJoo tollaset kyllä rupeaa helposti sekoittumaan keskenään. :D Mä opiskelen duolingossa ruotsin lisäksi ranskaa ja saksaa, onhan se aika hauskaa puuhaa vaikken nyt varmaan mitään suurta kielitaituruutta tavoitakaan.
Siinäpä on hyvä syy sitten norjan opiskelulle. Mä opiskelen ranskaa ja saksaa lähinnä siksi koska ne kuulostaa kivalta. :DJep. Musta olis hauskaa osata puhua norjaa ja yks mun hyshys unelmista olis asua norjassa joskus
Niimpä.Siinäpä on hyvä syy sitten norjan opiskelulle. Mä opiskelen ranskaa ja saksaa lähinnä siksi koska ne kuulostaa kivalta. :D
Siitä oikein kunnon kielikylvyt sitten. :D Mä oon välillä kikkaillut duolingossa niin että oon opiskellu ranskaa saksaksi ja päinvastoin, tosin saksan opiskelu ranskaksi kävi nopeesti liian vaikeaksi.Heh hyvä kun jodelkin on nyt osittain norjaksi:D
*kirjoittaa hyvän vinkin talteen*Siitä oikein kunnon kielikylvyt sitten. :D Mä oon välillä kikkaillut duolingossa niin että oon opiskellu ranskaa saksaksi ja päinvastoin, tosin saksan opiskelu ranskaksi kävi nopeesti liian vaikeaksi.
Juu tossa huonona puolena on se jos tietää mitä se tarkottaa muttei osaa kääntää. Lisäks mulle on tullut paljon vierheitä siitä kun on ne a ja the ja jos tulee englanniks kirjotusvirhe. Autocorrect on kaveri:DSiitä oikein kunnon kielikylvyt sitten. :D Mä oon välillä kikkaillut duolingossa niin että oon opiskellu ranskaa saksaksi ja päinvastoin, tosin saksan opiskelu ranskaksi kävi nopeesti liian vaikeaksi.