Gallup Valitse paras juhla näistä vaihtoehdoista!

Mistä juhlasta tykkäät eniten näistä?


  • Ääniä yhteensä
    18

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Oisin laittanut joulun, mutta jätin sen pois, koska liian moni ois varmasti vastannut sen.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
onpas vaikea D: kaikki on tosi kivoja, mutta valitsen vapun koska niin tärkeä opiskelijoille ja koska vapun herkut parasta ja kesä on jo lähellä! pääsiäisellä ei ole niin iso merkitys mun kevääseen, vaikka onhan se kiva. juhannus on aina ihana mutta samalla harmittaa koska pikkuhiljaa alkaa syksy tulla D:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,161
Reaktioarvo
5,481
Juhannus on jotenkin mukavan rento juhla, vaikka en sitä "oikeasti" ole koskaan viettänyt.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Vappu on aina ollut mun suosikkijuhla. Siihen liittyy niin kiva tunnelma ja opiskelijaradiot on parhaita.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
En tykkää oikein mistään noista mutta vappuna saa sentään hienon valkoisen lakin päähänsä
Vappu on hieno opiskelijajuhla! Oispa lakki niin vois ottaa osaa juhlaan…
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Valitsin pääsiäisen, koska silloin etsitään ja syödään aina suklaamunia ja siihen liittyy kaikkia perinteitä vaikka en enää niitä niin paljoa enää vietäkään.

Vappu ei ole mulle niin erityinen juhla. En tykkää tippaleivästä. En tykkää simasta. Joskus pienenä kävin semmosessa vapputapahtumassa, jossa esiintyi taikuri ja siellä sai ilmapalloja. Se oli ihan kivaa, mutta ei mikään niin erityinen juttu.

Juhannus on mun synttäreitten aikaan niin vähän mietin sitä. Välillä ollaan kans sillon menty meidän ystäväperheen luokse ja se on ollut tosi kivaa. Me ei vaan kuitenkaan ihan hirveesti vietetä juhannusta. Mun mielestä se on kuitenkin aliarvostettu juhla, koska siihen sisältyy paljon kaikkia kansanuskomuksia ja taikuutta ja se on mun mielestä juhlana tosi kiehtova.

Jännä muuten ettei @noitarovio valinnut pääsiäistä, eikä juhannusta vaan vapun vaikka vappu on noista just se, johon ei liity noitia ja noituutta. :D
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Valitsin pääsiäisen, koska silloin etsitään ja syödään aina suklaamunia ja siihen liittyy kaikkia perinteitä vaikka en enää niitä niin paljoa enää vietäkään.

Vappu ei ole mulle niin erityinen juhla. En tykkää tippaleivästä. En tykkää simasta. Joskus pienenä kävin semmosessa vapputapahtumassa, jossa esiintyi taikuri ja siellä sai ilmapalloja. Se oli ihan kivaa, mutta ei mikään niin erityinen juttu.

Juhannus on mun synttäreitten aikaan niin vähän mietin sitä. Välillä ollaan kans sillon menty meidän ystäväperheen luokse ja se on ollut tosi kivaa. Me ei vaan kuitenkaan ihan hirveesti vietetä juhannusta. Mun mielestä se on kuitenkin aliarvostettu juhla, koska siihen sisältyy paljon kaikkia kansanuskomuksia ja taikuutta ja se on mun mielestä juhlana tosi kiehtova.

Jännä muuten ettei @noitarovio valinnut pääsiäistä, eikä juhannusta vaan vapun vaikka vappu on noista just se, johon ei liity noitia ja noituutta. :D
Noidat joutaa roviolle ja ilmiselvästi sinä olet noita myös koska juhannus ja pääsiäinen ja taikuus... D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Noidat joutaa roviolle ja ilmiselvästi sinä olet noita myös koska juhannus ja pääsiäinen ja taikuus... D:
Jaa sillä nimimerkillä onkin siis noitavihainen merkitys. D: Niin no sinähän sanoit jo Demi-aikoina, että kuuluisin roviolle, koska minut ollaan todistettu tekemässä noituuksia. Öh... Tai siis... Olen puhdas kuin pulmunen, ikinä ei ole kukaan mitään epäillyt. D:
 
Ylös Pohja