Keho Vanhempia ei näköjään kiinnosta mun vointi..

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Tää aamu on ollu hirveä mun oireiden takia. Mulla oli niin kovat vatsakivut ja pahoinvointi että aloin oksentamaan heti aamusta, tän lisäks mun oksennuksessa oli verta. Tärisin vessan lattialla, ihan kalpeena ja huonovointisena ja itkin kivusta ja huonosta olosta. Mitä mun äiti tekee? Puhuu puhelimessa mun siskon kanssa, eikä kysynyt edes mun vointia. Puhelun jälkeen alkoi voivottelu kylmällä äänen sävyllä ja kun kysyin miksei auttanu niin äiti sanoi että ei voinu keskeyttää, oli kuulemma ainut mahdollisuus puhua puhelimessa tänään mun siskon kanssa. :/ luulis että äiti olis katkassu puhelun ja tullu auttamaan. Ainakin olisin toivonut niin. Mun isä ei myöskään tehnyt mitään. Isästä puheen ollen, eilen se kommentoi törkeästi mun liikkumisia ja syömisiä vaikka oon alipainon puolella. Lisäksi mun isä välttelee mua, eikä suostu olla samassa tilassa vaikka olisin normaalisti syömässä tai kattomassa telkkaria. Yleensä tokaisee "ai sä oot täällä, taidanpa vaihtaa maisemaa". Kyllä tällänen kohtelu alkaa loukata ja ihmetyttää pikkuhiljaa.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Onpa kurjaa tuo vanhempiesi käytös. :( Voitko nyt yhtään paremmin ja oletko saanut mitään apua? Joka tapauksessa olisi varmastikin hyvä selvittää, mistä veren oksentaminen johtui. Tuollainen välinpitämättömyys omasta lapsesta, tämän seuran välttely ja painon/liikunnan kommentointi on kyllä aivan kummallista käytöstä vanhemmilta, voisitko puhua tästä asiasta jollekin perheen ulkopuoliselle, kuten terkkarille, kuraattorille tai vastaavalle? Ansaitsisit parempaa.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Onpa kurjaa tuo vanhempiesi käytös. :( Voitko nyt yhtään paremmin ja oletko saanut mitään apua? Joka tapauksessa olisi varmastikin hyvä selvittää, mistä veren oksentaminen johtui. Tuollainen välinpitämättömyys omasta lapsesta, tämän seuran välttely ja painon/liikunnan kommentointi on kyllä aivan kummallista käytöstä vanhemmilta, voisitko puhua tästä asiasta jollekin perheen ulkopuoliselle, kuten terkkarille, kuraattorille tai vastaavalle? Ansaitsisit parempaa.
Kiitos viestistä, tällä hetkellä olo on jo parempi.Jos illalla tulee uudestaan samanlainen tilanne, pitäisi varmaan mennä päivystykseen. Ihmetyttää kyllä toi viimeaikainen käytös vanhemmilta, välillä tuntuu siltä että ne välittää enemmän mun siskosta tai ollaan keskenään vanhemmille eri arvoisia.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Voi ei! Veren oksentaminen on yleensä merkki jostain vakavammasta, joten suosittelen käymään lääkärissä mahollisimman pian. Mut toi oli tosi väärin sun vanhemmilta. Todellakin niiden pitäis huolehtia! Tsemppiä!! ♡
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Voi ei! Veren oksentaminen on yleensä merkki jostain vakavammasta, joten suosittelen käymään lääkärissä mahollisimman pian. Mut toi oli tosi väärin sun vanhemmilta. Todellakin niiden pitäis huolehtia! Tsemppiä!! ♡
Lääkäri aikoja on onneksi tulossa, niin voi siellä sitten veri oksennuksesta mainita. Kiitos tsempeistä! <3
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Voi eii, todella ikävää ja väärin vanhempiesi käytös :(
Lisäksi kannattaisi käydä lääkärissä, varsinkin jos tulee uudestaan veri oksennusta.
Tsemppiä ihan super paljon! <3
 
Ylös Pohja