Skeletor
Tsemp-tsämp
- Reaktioarvo
- 8,990
Alkoholi on todella energiarikas ravintoaine ja vaatii todella vähän työtä tehdä se. Keitä vähän sokereita sisältäviä aineita, jopa maitoa ja jätä härskiintymään niin saat energiaa, jolla rakentaa imperiumi.Tarkoitatko energiarikkaudella juomien aiheuttamaa energiatason nousua vai jotain muuta? Humala ja muu päihtyminen on varmaan hauskaa ja pari alkoholijuomaa voi auttaa rentoutumaan, mutta aina mua pistää miettimään, että tarvitseeko ihminen oikeasti hermomyrkkyä rentoutuakseen. Jos energiaa kaipaa, niin saahan sitä monella muulla kestävälläkin tavalla. Tai sitten mulla on vaan yliaktiiviset aivot ja ihmettelen tätä muiden ihmisten energian ja hauskanpidon hakemista alkoholijuomista. :D
Nyt kun alkoholista tuli puhe, niin onko mitään oikeasti järkevää syytä juoda sitä? Oikeasti perusteltua syytä? Sellainen syy, johon minäkin absolutistina pystyn vastaamaan, että joo, järkevää.
Ihmisten lisäksi hermomyrkkyjä käyttävät suurin osa linnuista.
Ja on, alkoholi aktivoi soluja aivoissa jotka edesauttavat luomisprosessia, sama on myös tietyillä luonnonkasveilla kuten heroiinilla, kokaiinilla ja kannabiksella. Suurin osa ihmiskunnan suurista ihmisistä, Stan Leestä, Nikola Teslaan, Remembrandtiin ja Adolf Hitleriin, ovat jokainen ottaneet miestä (tai naista) väkevämpää. Itsekin teen suurimman osan asioistani humalassa enkä ole katunut päivääkään sitä 3d-mallia tai sarjakuvayritelmää, mikä on on tullut aivoistani, sen sijaan kadun miten olen joskus kohdellut läheisiäni. Kehtasin jopa lyödä kerran vastaan kun lyötiin puukolla päähän (neljästi).