Gallup Varaanien miittiin osallistujat

Jos meillä olisi varasija miitti, osallistuisitko oikeasti?

• Kyllä

Ääniä: 8 26,7%
  • En

Ääniä: 6 20,0%
  • En osaa sanoa

Ääniä: 16 53,3%

• Ääniä yhteensä
    30

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Vastatkaa tähän kyselyyn niin nähdään et paljonko innokkaita on osallistumaan

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Olisihan se hauskaa, mutta en tiedä. Olen niin arka, että saattaisin jänistää.

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
en luultavasti, vaikka olisihan se kivaa nähdä teitä ihan livenä. haluan vain pysyä suhteellisen anonyyminä täällä, niin en uskaltaisi sen takia tulla kun en halua että kukaan tietää kuka olen, miltä näytän tai missä asun. :D

swindle

piisamirotta
Reaktioarvo
232
Tuskinpa. En uskaltais kuitenkaan sanoa mitään kun jäädyn aina vähänkin isommissa ihmisporukoissa

Minkelii

Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Riippuu ajasta ja paikasta, mutta olisihan se upeaa!
Joo, voidaan kaikki halukkaat yhdessä päättää aika ja tossa paikkakyselyssä Kuopio johtaa mikä kuulostaa hyvältä.
Olisi kiva jos tulis paljon osallistujia tai ainakin enemmän kuin kaksi :D

Minkelii

Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
en luultavasti, vaikka olisihan se kivaa nähdä teitä ihan livenä. haluan vain pysyä suhteellisen anonyyminä täällä, niin en uskaltaisi sen takia tulla kun en halua että kukaan tietää kuka olen, miltä näytän tai missä asun. :D
Tuskinpa. En uskaltais kuitenkaan sanoa mitään kun jäädyn aina vähänkin isommissa ihmisporukoissa
Ymmärrettävää. Mutta olette tervetulleita jos mieli muuttuu! :3

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Oi pahoittelut unohdin lainata sinut edellisessä viestissäni
Tietty voisi tulla, jos @Makkachin tulisi kanssa. Muuten olen sitä mieltä, ettei aikuisen (varsinkaan) miehen tule hengailla alaikäisten kanssa. Ainakaan en hyväksyisi oman lapseni lähtemistä tälläiseen tapahtumaan, jos siellä olisi yksi tai useampi aikuinen (mies).

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Reaktioarvo
1,052
Tietty voisi tulla, jos @Makkachin tulisi kanssa. Muuten olen sitä mieltä, ettei aikuisen (varsinkaan) miehen tule hengailla alaikäisten kanssa. Ainakaan en hyväksyisi oman lapseni lähtemistä tälläiseen tapahtumaan, jos siellä olisi yksi tai useampi aikuinen (mies).
Tätä itekin mietin. Jos suurin osa on vaikka 14-16-vuotiaita ja ite on 21, niin se on vaan outoa.

Minkelii

Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Tätä itekin mietin. Jos suurin osa on vaikka 14-16-vuotiaita ja ite on 21, niin se on vaan outoa.
Ikävää jos tää kaatuu ikähommaan. Itse olen sitä mieltä et jos joukossa on useampia alaikäisiä ja useampia aikuisia niin ei se mun mielestä oo epäilyttävää kun kontekstina on yhteinen kiinnostuksenkohde/harrastus tms eli tässä tapauksessa tää palsta.
Musta se on ihan ok asia kun _asiallisesti_ ottaa eri ihmisiä huomioon iästä ja muusta riippumatta.
Se on kyllä totta että monesti jutut ei kohtaa itselläni alaikäisten kanssa, kun ollaan niin eri vaiheessa, mut sekin vähän riippuu.
Mut voihan sen miitti olla kuitenkin k18 jos se tuntuu turvalliselta ratkaisulta itse kullekin. Ja ymmärrän sillee ihmisten huolen tässä.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Ikävää jos tää kaatuu ikähommaan. Itse olen sitä mieltä et jos joukossa on useampia alaikäisiä ja useampia aikuisia niin ei se mun mielestä oo epäilyttävää kun kontekstina on yhteinen kiinnostuksenkohde/harrastus tms eli tässä tapauksessa tää palsta.
Musta se on ihan ok asia kun _asiallisesti_ ottaa eri ihmisiä huomioon iästä ja muusta huolimatta.
Se on kyllä totta että monesti jutut ei kohtaa itselläni alaikäisten kanssa, kun ollaan niin eri vaiheessa, mut sekin vähän riippuu.
Mut voihan sen miitti olla kuitenkin k18 jos se tuntuu turvalliselta ratkaisulta itse kullekin. Ja ymmärrän sillee ihmisten huolen tässä.
Demin Suurissa Kesämiiiteissä ikähaarukka oli 13-30, en muista oliko yksi Tuomas sen päälle (viimeisessä miitissämme kyllä) eikä mitään laittomuuksia tai hävytöntä tapahtunut (paitsi kaikki se läppä), eikä edes niille sikiöille ostettu alkoholia. En itse edes kiinnittänyt asiaan huomiota silloin, tai nähnyt sitä vääräksi mitenkään. Mutta mitä vanhemmaksi sitä tulee, sitä suojelevammaksi tulee.
Tietty yksi syy siihen, että en osallistuisi miittiin missä on alaikäisiä on se, että tietyt kusipäät alkavat levittämään huhuja minusta ja käytöksestäni vaikkeivat olisi edes paikalla tai en tekisi mitään muuta kuin hengittäisi ja vastailisin kun kysytään.

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Vähän ristiriitaiset fiilikset.
Tavallaan olisi hauska tavata teitä. Tavallaan pelottaa jos joku hyypiö soluttautuukin joukkoon ja pitäisi kenties vanhemmille sanoa millä sivulla olen teidät tavannut jne...

Tavallaan haluaisin pysyä anonyyminä, toisaalta olen kertonut täällä tosi paljon kaikkee että tunnistajat on tunnistaneet.

Äh hmm

Ylös Pohja