Poistettukäyttäjänimi174
Guest
- Reaktioarvo
- 5,133
:D
🙋♀️pitäis perustaa bändi nimeltä varasija ja tehdä tuon niminen kappale. kuka tulee mukaan?
Ehdottomastipitäis perustaa bändi nimeltä varasija ja tehdä tuon niminen kappale. kuka tulee mukaan?
Voit pimputella triangelia. Tai voidaan antaa sinulle basso ja olla kytkemättä sitä. D:🙋♀️
Haittaako, jos en osaa soittaa enkä edes laulaa?
Otan paikan vastaan!Voit pimputella triangelia. Tai voidaan antaa sinulle basso ja olla kytkemättä sitä. D:
Voin soittaa rytmimunaa.pitäis perustaa bändi nimeltä varasija ja tehdä tuon niminen kappale. kuka tulee mukaan?
Kyllä meistä loistava bändi tulee! Näen jo sieluni silmin, kun soitan triangelia/kytkemätöntä sähköbassoa ja sinä rytmimunaa ja Artemis tietysti säestää. Koko laulu koostuu epävireisesti, mutta rytmikkäästi hoetuista sanoista "taloudellisten syiden uhrit".Voin soittaa rytmimunaa.
Ja mulle rytmikapulat! tai zemberumpukin kävisiVoin soittaa rytmimunaa.
Kuulostaa mainiolta. Itsehän soitan ukulelea.Saanko vaihtaa soitinta? Ajattelin digderidoota.
Tai voinhan tietysti soittaa triangelia varpaillani siinä samalla!
Rytmikapulat onnistuu!Ja mulle rytmikapulat! tai zemberumpukin kävisi
Meinasin just sanoo et tuun sit soittaan triangeliaD:Voit pimputella triangelia. Tai voidaan antaa sinulle basso ja olla kytkemättä sitä. D:
No ota sinä se triangeli, Peruukkiteline vaihtoi didgeridoohon.Meinasin just sanoo et tuun sit soittaan triangeliaD:
minä ehdottomasti!pitäis perustaa bändi nimeltä varasija ja tehdä tuon niminen kappale. kuka tulee mukaan?
Jes!No ota sinä se triangeli, Peruukkiteline vaihtoi didgeridoohon.
Tervetuloa, osaatko soittaa jotain vai annetaanko sinulle tuo kytkemätön basso tuolla nurkassa?minä ehdottomasti!
voin ottaa basson ilomielin D:Tervetuloa, osaatko soittaa jotain vai annetaanko sinulle tuo kytkemätön basso tuolla nurkassa?
Ole hyvä vaan. Olet nyt basisti, joten saanko heittää pari basistivitsiä?voin ottaa basson ilomielin D:
antaa palaa vaan, yritän pysyä kohtuuden rajoissaOle hyvä vaan. Olet nyt basisti, joten saanko heittää pari basistivitsiä?
Mitä eroa on Joulupukilla ja basistilla? -Joulupukilla on lahjojaantaa palaa vaan, yritän pysyä kohtuuden rajoissa
Jaahas, minä olen näköjään kitaristi, täytyykin vaihtaa.Mitä eroa on Joulupukilla ja basistilla? -Joulupukilla on lahjoja
Mitä eroa on kellolla ja basistilla? -Kello pysyy tahdissa.
Yhtyeen keikkabussin avaimet olivat jääneet virtalukkoon ja ovi oli lukittuna. Siinä sivussa muut yhtyeen jäsenet manailivat kadonnutta basistiaan. Lukkoseppä saapui ja autoon päästiin. Basistikin löytyi autosta. Tämä tokaisi: "Kelpasipas teidän muiden rellestää ja lukita minut tänne!"
hyvin mahtuu, tule vainMulla olis tossa harmonikka, sopiiko se yhtyeen katraaseen mukaan?
hyviä vitsejä, basistinen taiteilijasieluni nauttti!Mitä eroa on Joulupukilla ja basistilla? -Joulupukilla on lahjoja
Mitä eroa on kellolla ja basistilla? -Kello pysyy tahdissa.
Yhtyeen keikkabussin avaimet olivat jääneet virtalukkoon ja ovi oli lukittuna. Siinä sivussa muut yhtyeen jäsenet manailivat kadonnutta basistiaan. Lukkoseppä saapui ja autoon päästiin. Basistikin löytyi autosta. Tämä tokaisi: "Kelpasipas teidän muiden rellestää ja lukita minut tänne!"
Voittehan te @irwikissa n kanssa soittaa triangelia yhdessä niin, että toinen pitää sitä paikallaan ja toinen soittaa ja sitten vaihtaa vuoroa välillä. 👍Yhhyyy minä haluan pimputella triangelia! Tai sitten voi olla solisti jos ei haittaa että laulu kuulostaisi tapettavalta sialta 🤔 sellainen soundi voisi nimittäin sopia bändin imagoon.
Jes triangeli duo!Voittehan te @irwikissa n kanssa soittaa triangelia yhdessä niin, että toinen pitää sitä paikallaan ja toinen soittaa ja sitten vaihtaa vuoroa välillä. 👍
hei, tarvitsemme ehdottomasti sen solistin joten jos mitenkään pystyt sen triangeliduon lisäksi vielä laulamaan niin...Yhhyyy minä haluan pimputella triangelia! Tai sitten voi olla solisti jos ei haittaa että laulu kuulostaisi tapettavalta sialta 🤔 sellainen soundi voisi nimittäin sopia bändin imagoon.